וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מעצרים ביהודה ושומרון: הפלסטינים מדווחים על מעצר פעיל החזית העממית

בתקשורת הפלסטינית דווח כי וליד חנאתשה, אסיר משוחרר וחבר החזית העממית - הארגון אשר על פי החשד עמד מאחורי הפיגוע בדולב, בו נרצחה רנה שנרב, נמצא בין העצורים. מדובר צה"ל נמסר כי 13 בני אדם נעצרו בסך הכל בחשד למעורבות בטרור

עורך: שאול אדם

13 חשודים בטרור נעצרו נעצרו הלילה (חמישי) ברחבי יהודה ושומרון והועברו לחקירה - כך נמסר מדובר צה"ל. עוד נמסר כי הכוחות החרימו, בעקבות סריקות, נשק שאותר בעיר שכם.

בתקשורת הפלסטינית דווח כי אחד העצורים במסגרת סבב המעצרים הוא האסיר המשוחרר וליד חנאתשה, פעיל החזית העממית - הארגון שעל פי החשד עומד מאחורי הפיגוע בדולב, בו נרצחה רנה שנרב.

מעצר וליד חנאתשה, איש החזית העממית, רמאללה, 3 באוקטובר 2019. רשת קודס, אתר רשמי
תיעוד המעצר של חנאתשה, הלילה/אתר רשמי, רשת קודס
וליד חנאתשה, איש החזית העממית, שנעצר על ידי כוחות הביטחון. מתוך הדף של ארגון א-דמיר, אתר רשמי
וליד חנאתשה/אתר רשמי, מתוך הדף של ארגון א-דמיר

בעקבות הפיגוע נעצר בשבוע שעבר סאמר ערביד, בן 44 מרמאללה, מבכירי ארגון החזית העממית בגזרה שבעבר נעצר כמה פעמים על מעורבות בפעילות טרור צבאית. בכלל זה, הוא פעל תחת ראש החזית ברמאללה בזמן האינתיפאדה השנייה בסיוע בהכנת מטענים ופיגועים, ואף היה מבוקש כמה שנים. כפי הנראה, ערביד עמד בראש התשתית, הכין את המטען ואף הפעיל אותו ברגע שהבחין במשפחת שנרב מגיעה למעין. ערביד אושפז במצב קשה מאוד בבית החולים הדסה הר הצופים שבירושלים, אחרי חקירתו בשב"כ.

בית המשפט הצבאי בעופר דחה אתמול את בקשת עורך דינו של סאמר ערביד לשחררו. היום צפוי דיון בנוגע להארכת מעצרו של ערביד, החשוד שעמד בראש החולייה שרצחה את רנה שנרב בת ה-17 במעין הסמוך לדולב. עורך דינו, מחמוד חסאן, אמר כי חל שיפור קל במצבו, אך הוא עדיין מונשם ומורדם. לדבריו, בדיון נאמר כי הוא יוחזר לחקירה, אך טרם ידוע מתי. עוד ציין כי אפשרו לנורה אשתו לראותו, אך לחמש דקות בלבד. גורמי חקירה ציינו בדיון כי מדובר בחקירה מורכבת שמעורבים בה כמה עצורים והדגישו כי הם מתכוונים להמשיך ולחקור את ערביד כאשר מצבו יאפשר זאת.

עוד בוואלה!

חקירתו של החשוד ברצח רנה שנרב צפויה להתחדש; "שיפור חל במצבו"

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היום צפוי דיון בהארכת מעצרו. סאמר ערביד, מבכירי הארגון/מערכת וואלה!, צילום מסך
רינה שנרב שרצחה בפיגוע בעין דני ליד דולב. באדיבות המצולמים
רנה שנרב, שנרצחה בפיגוע בדולב/באדיבות המצולמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully