וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באישור בית המשפט: שרה נתניהו תעיד בתביעה של מני נפתלי נגד ניר חפץ

25.9.2019 / 11:40

בעקבות החלטת בית המשפט בהרצליה, רעיית ראש הממשלה צפויה להעיד בתחילת דצמבר. את תביעת הדיבה הגיש אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה, מני נפתלי, בשנת 2015 - נגד מקורבי ראש הממשלה בנימין נתניהו שטענו כי הוא האחראי לניפוח ההוצאות במעון

עריכה: רענן פוגל

בית המשפט בהרצליה אישר היום (רביעי) לזמן לעדות את רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, במסגרת תביעה הדיבה של מני נפתלי נגד ניר חפץ. על פי ההחלטה, נתניהו צפויה להעיד בתחילת דצמבר.

את התביעה הגיש אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה, מני נפתלי, בשנת 2015 - נגד מקורבי ראש הממשלה בנימין נתניהו שטענו כי הוא אחראי לניפוח ההוצאות במעון. בין הנתבעים, לצד היועץ לשעבר ניר חפץ, גם עו"ד דן שמרון, עו"ד שולי אשבול, עו"ד יעקב בורובסקי ועו"ד יוסי כהן. נתניהו עצמו לא נכלל בתביעה בשל חסינותו.

שרה נתניהו בהסרת הלוט מעל השלט "רמת טראמפ", רמת הגולן, 16 ביוני 2019. ראובן קסטרו
תזומן לעדות. שרה נתניהו/ראובן קסטרו

מוקדם יותר היום גזר בית משפט השלום בירושלים על סמנכ"ל משרד ראש הממשלה לשעבר, עזרא סיידוף, מאסר על תנאי וקנס כספי במסגרת הסדר הטיעון בפרשת המעונות. סיידוף הורשע במסגרת הפרשה בחודש יוני בשלוש עבירות של ניצול מכוון של טעות הזולת, ללא מרמה. במסגרת הסדר הטיעון על סיידוף הוא ייענש ב-30 יום מאסר על תנאי, 150 שעות לתועלת הציבור וקנס בגובה עשרת אלפים שקלים.סיידוף הורשע בכך שמילא אחר בקשותיה של שרה נתניהו וגרם לכך שהארוחות במעון ראש הממשלה, ארוחות השף ושירותי מלצרות יסופקו על חשבון המשרד, שלא כדין.

במסגרת הפרשה הורשעה גם שרה נתניהו בניצול מכוון של טעות הזולת אחרי שחתמה על הסדר טיעון. נשיא בית משפט השלום, השופט אביטל חן, אישר את העונש עליו הסכימו נתניהו והפרקליטות והיא תשלם קנס בגובה עשרת אלפים שקלים ופיצוי לקופת המדינה בגובה 45 אלף שקלים.

עוד בוואלה!

פרשת המעונות: מאסר על תנאי וקנס לעזרא סיידוף במסגרת הסדר טיעון

לכתבה המלאה
מני נפתלי במסיבת עיתונאים בעקבות זכייה במשפט מול משפחת נתניהו. יותם רונן
מני נפתלי/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully