וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מני נפתלי: "סיידוף אמר לי לשנות חשבוניות בשביל תקן עובד מדינה"

26.12.2017 / 13:30

במהלך הדיון בתביעת הדיבה שהגיש אב הבית במעון ראש הממשלה לשעבר נגד מקורבי נתניהו שטענו כי הוא אחראי לניפוח ההוצאות במעון הודה בזיוף חשבוניות. לטענתו עשה זאת בהוראת סמנכ"ל במשרד ראש הממשלה עזרא סיידוף כדי לקבל תקן של עובד מדינה

עריכה: יאיר דניאל

בבית משפט השלום בהרצליה החל היום (שלישי) הדיון בתביעת הדיבה של עובד מעון ראש הממשלה לשעבר מני נפתלי נגד מקורבי ראש הממשלה בנימין נתניהו שטענו כי הוא אחראי לניפוח ההוצאות במעון. אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה, הודה במהלך הדיון כי זייף חשבוניות אך לטענתו עשה זאת בהוראת עזרא סיידוף, סמנכ"ל מבצעים ונכסים במשרד ראש הממשלה. "שיניתי חשבוניות בהוראת סיידוף כדי לקבל עובד מדינה", אמר נפתלי.

אב הבית לשעבר, הגיש לפני כשנתיים תביעת דיבה נגד צוות ההגנה נתניהו, מפלגת הליכוד ושני עובדים במעון ראש הממשלה. זאת, לאור ניסיונם לקשור אותו למסקנות דוח מבקר המדינה בגין הוצאות מעון ראש הממשלה. נתניהו עצמו לא נכלל בתביעת הדיבה בשל חסינותו. צוות ההגנה של נתניהו כולל את יועצו, ניר חפץ, עו"ד דן שמרון, עו"ד שולי אשבול, עו"ד יעקב בורובסקי ועו"ד יוסי כהן.

בתביעה שהגיש באמצעות עו"ד דן חי, נפתלי הסביר כי על אף איומיו, לא תבע את נתניהו ואת שרי הליכוד יובל שטייניץ וגלעד ארדן, בשל חסינותם. נפתלי טען כי "הגברת נתניהו קיבלה תקציב של כ-40 אלף שקלים עבור שיפוצם של שני חדרי שינה בקומה העליונה. לאחר שאושר התקציב, הורתה לעובדים במעון לרוקן את החדרים מתכולתם ולצבוע את קירותיהם, זאת, על מנת ליצור מצג שווא לפיו החדרים אכן שופצו". בפועל, כך טוען נפתלי, השתמשה נתניהו ביתרת הכספים לבניית מספרה פרטית במעון לנוחיותה. תקציב זה מתווסף לסכומים הגבוהים שנחשפו בדוח מבקר המדינה, ושאת האחריות עליהם ניסו הנתבעים להטיל על התובע.

עוד בוואלה! NEWS:
גורם באוצר: חקיקה בעניין קק"ל - כבר בשבוע הבא
משרד החינוך עתר לבית המשפט לעצור את השביתה מחר
אחוז העוברים בבחינות לשכת עורכי הדין - הנמוך מאי פעם

מני נפתלי ובת זוגתו  במהלך הדיון על תביעת לשון הרע של מני נפתלי נגד ניר חפץ, שלום הרצליה. -, מערכת וואלה! NEWS
נפתלי בבית המשפט בהרצליה, היום/מערכת וואלה! NEWS, -

נפתלי אמר היום בסרטון שהעלה לפייסבוק כי "היום זה לא יהיה חקירה נגדית, זה יהיה האשמה נגדית. אני מזמין את כולכם לראות את ד"ר יוסי כהן בפעולה, הוא ביקש יומיים אז בואו ניתן לו.היום תשמעו כמה דברים חדשים על שרה נתניהו, מי שמנסה להשפיל אותי בדוכן העדים יקבל בחזרה בדיוק אותו דבר - ראש בראש. אני לא מפחד מכלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully