וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נפלנו בידיים טובות": המשפחה שנדרסה בקריית גת שוחררה

25.9.2019 / 9:13

בנות משפחת טקאלה שנדרסו לפני כחודשיים בעיר הדרומית על ידי נהג ששתה קודם לכן עזבו את בית החולים סורוקה בבאר שבע וימשיכו לשיקום, בתום פגישה מרגשת עם הצוות הרפואי. "תודה לאל ותודה לרופאים", הודתה אם המשפחה

צילום: בני ואינר עריכה: שאול אדם

בנות משפחת טקאלה שנדרסו בתאונת דרכים בקריית גת נפגשו הבוקר (רביעי) עם הצוות הרפואי שהציל את חייהם, לפני ששוחררו מבית החולים סורוקה בבאר שבע. ילמווארק בייש ובנותיה נטלי וליה היו מאושפזות כחודש וחצי בבית החולים לאחר שנהג שתה ופגע בהם כשיצאו לטיול ביום שבת בבוקר. שתי הילדות, נטלי בת -5 וליה בת ה-7, אושפזו במחלקה לטיפול נמרץ ילדים במצב קשה.

במהלך המפגש המרגש, גם מנהל המחלקה לטיפול נמרץ, ד"ר צחי לזר, לא הצליח לעצור את ההתרגשות והדמעות. "נפלנו בידיים טובות. תודה רבה. אנחנו עוד לא הולכים הביתה אלא לשיקום ברעננה. גם ככה זה קשה: אתה הולך למקום חדש עם אנשים חדשים. תודה לאל ותודה לרופאים", אמרה האם ילמווארק, "ד"ר לזר היה איתי כשראיתי את הבנות שלי בפעם הראשונה. הוא אמר שמטפלים, בהתחלה לא האמנתי".

בני משפחת טקאלה שנדרסו בקריית גת במפגש עם הצוות הרפואי שהציל את חייהם, בבית החולים  סורוקה 25 בספטמבר 2019. בני ואינר
בני משפחת טקאלה בבית החולים, היום/בני ואינר

הנהג הנאשם בפגיעה בבני המשפחה, שי טסמה, שוחרר לפני כשבועיים למעצר בית לאחר שכתב אישום הוגש נגדו לפני כחודש וחצי. "אני לא מבינה כיצד הוא שוחרר. איך משחררים אותו?", קבלה טקאלה, "מי שעושה רע - מגינים עליו. לנו נעים? היה לי כבוד למדינה, אנחנו סובלים ארבע נפשות. זה מאוד כואב לי". נגד טסמה הוגש כתב אישום לפני כחודש וחצי בגין עבירות של נהיגה בשכרות, נהיגה במהירות בלתי סבירה, סטייה מנתיב, גרימת חבלה של ממש, נהיגה בקלות ראש וגרימת תאונת דרכים. על פי כתב האישום, בדיקת אלכוהול בגופו הניבה תוצאה של 1,450 מיקרוגרם - פי 29 מהמותר בחוק לנהג צעיר.

"כשאתה מקבל משפחה אחרי אסון כל כך גדול אתה צריך לחלק את הזמן בין הדאגה הפיזית לרגשית", סיפר ד"ר לזר. "הגיעו בבת אחת ארבעה אנשים, עם שתי ילדות פצועות קשה. זה היה קרוב לאירוע רב נפגעים. הדבר החשוב ביותר היה תחילה לייצב את מצבם בחדר הטראומה. במשך כשבוע הבנות היו מורדמות ומונשמות. הן סבלו מפגיעת ראש קשה. כל המשפחה רצתה להיות כאן והיה צריך לעשות שילוב, גם מבחינה רפואית וגם מבחינה אישית. אופטימיות תמיד קיימת. אתה עושה הכי טוב שאתה יכול ומקווה לטוב. האמונה תמיד קיימת. אתה אף פעם לא יכול לדעת איך יהיה. אבל התקווה הזו מניעה את כל הצוות. אתה חייב לתת את התקווה. זה לא מספיק לתת רק את התרופה".

התאונה שבה נפגעו בני משפחת טקאלה אירעה לפני כחודשים. הנפגעים פונו לסורוקה, נותחו וטופלו במחלקות שונות. האב והבנות נפצעו קשה והאם נפצעה בינוני. האב הועבר לפני כשבועיים לשיקום בבית לוינשטיין. טקאלה אמרה היום כי בעלה עדיין לא מדבר מאז התאונה.

עוד בוואלה!

אחרי 22 שנה: ועדת השחרורים תדון בשחרור אישה שהורשעה ברצח בעלה המתעלל

לכתבה המלאה
בני משפחת טקאלה שנדרסו בקריית גת במפגש עם הצוות הרפואי שהציל את חייהם, בבית החולים  סורוקה 25 בספטמבר 2019. בני ואינר
"זה היה קרוב לאירוע רב נפגעים". בני משפחת טקאלה, הבוקר/בני ואינר
בני משפחת טקאלה שנדרסו בקריית גת במפגש עם הצוות הרפואי שהציל את חייהם, בבית החולים  סורוקה 25 בספטמבר 2019. בני ואינר
"אני לא מבינה כיצד הנהג הפוגע שוחרר". בני משפחת טקאלה, הבוקר/בני ואינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully