וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שותה לשוכרה לפני התאונה ונכנס לרכב: תיעוד הדורס מקריית גת

11.8.2019 / 19:56

שי טסמה, שהואשם בדריסת בני משפחת יאמלוורק בעיר, תועד מזמין משקה אלכוהולי בפאב בבוקר התאונה. זמן קצר לאחר מכן נראה צועד לעבר מכוניתו וממשיך בנסיעה. בתיעוד שלאחר התאונה נראה טסמה יוצא מרכבו ונע בבלבול עד להגעת המשטרה. בני המשפחה עדיין מאושפזים בבית החולים

עריכה: תומר לוי

פחות משעה לפני תאונת הדרכים שאירעה בקריית גת לפני יותר משבוע, הנהג שי טסמה, שהואשם היום (ראשון) בדריסת בני משפחת יאמלוורק בעיר, תועד שותה אלכוהול בפאב. סמוך לשעה 09:00 בבוקר לערך נראה טסמה בצילומי מצלמות האבטחה מזמין בירה, משלם עבורה ואף שותה לשוכרה.

טסמה, כך על פי התיעוד, המשיך לשהות בפאב ולהתרועע עם שאר באי המקום. לאחר מכן, נראה טסמה עוזב את המקום אל עבר מכוניתו והמשיך בדרכו ככל הנראה לרחוב מלכי ישראל בעיר, שם אירעה התאונה. זאת, אף על פי ששתה אלכוהול זמן קצר לפני שהחל בנסיעה.

הנהג שי טסמה החשוד בגין דריסת בני משפחת יאמלוורק בקריית גת. אתר רשמי
טסמה בבוקר התאונה בפאב/אתר רשמי

בתיעוד אחר שפורסם היום נראה טסמה בדקות שלאחר דריסת בני המשפחה, שעדיין מאושפזים בבית החולים סורוקה שבבאר שבע. הוא נראה יוצא מרכבו, נע בסביבה ואף נראה מבולבל מעט.
בהצהרת התובע שהוצגה בפניו טרם כתב האישום, טענה המשפחה כי ניסה להימלט מהמקום, אף על פי שהדבר אינו נראה בתיעוד. עם זאת, עורך דינו של טסמה הכחיש את הדברים ואף טען כי הגיש סיוע לבני המשפחה.

כתב האישום, שהוגש על ידי לשכת התביעות בתום החקירה שניהלו בוחני התנועה של מרחב לכיש, מייחס לטסמה עבירות של נהיגה בשכרות, נהיגה במהירות בלתי סבירה, סטייה מנתיב, גרימת חבלה של ממש, נהיגה בקלות ראש וגרימת תאונת דרכים.

תיעוד הדקות שלאחר התאונה

עריכה: תומר לוי

מכתב האישום עולה כי ב-3 באוגוסט טסמה בן ה-22 נהג ברכב מסוג "פורד", עלה על אי התנועה בכיכר הרחובות מלכי ישראל ושד' צה"ל וגרם לפציעת המשפחה. בין היתר נכתב כי "הנאשם נהג ברכב ברשלנות ובקלות ראש ובמהירות שיש בה בנסיבות המקרה סכנה לציבור. לא נתן תשומת לב מספקת לדרך... נהג במעגל תנועה במהירות שאינה תואמת את תנאי הדרך, פגע בתמרור ובארבעת הולכי הרגל שהיו על אי תנועה".

הנהג שי טסמה החשוד בגין דריסת בני משפחת יאמלוורק בקריית גת דקות לאחר התאונה. אתר רשמי
מתוך התיעוד/אתר רשמי

על פי כתב האישום, בדיקת אלכוהול בגופו הניבה תוצאה של 1,450 מיקרוגרם - פי 29 מהמותר בחוק לנהג צעיר. בהמשך לכך, הנהג שהועבר לחקירה בתחנת המשטרה סירב לבצע בדיקת אלכוהול במכשיר ה"ינשוף". כמו כן, הנאשם בחר שלא לשתף פעולה באופן מלא עם חוקריו ומעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט בין היתר לטובת המשך פעולות החקירה המתמשכות.

"הנהג עושה דין לעצמו"

בחקירה מעמיקה של נסיבות התאונה ממנה עלה כי הנהג הצעיר בילה במשך שעות ארוכות בפאב בעיר שם צרך מספר בקבוקי משקה אלכוהולי וזאת עד שעת בוקר סמוכה לשעת התאונה. בהמשך, יצא הצעיר ממקום הבילוי ואסף לרכבו צעירה נוספת שבילתה גם כן במקום ואל השניים הצטרפה נוסעת שלישית, לדבריה מתוך דאגה לצעירה.

בשלב זה נסע הנהג והגיע אל כיכר צה"ל והחל פונה ימינה לרחוב מלכי ישראל תוך שהוא מאבד שליטה, עולה על המדרכה ושם פוגע בחוזקה בהולכי הרגל שעמדו ליד מעבר החצייה. במשטרה ציינו כי "מדובר במקרה חמור בו נהג רכב עושה לעצמו דין ונוהג על אף שצרך כמות בלתי מוגבלת של משקאות אלכוהוליים, נוהג בקלות דעת, מאבד שליטה על רכבו אז פוגע בבני משפחה שיצאו לטייל להנאתם. מקרה שכזה יכול להסתיים במותם של אזרחים תמימים".

(עדכון ראשון: 16:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully