וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאונה בקריית גת: המשטרה תגיש כתב אישום נגד הנהג; מעצרו הוארך

9.8.2019 / 10:18

מעצרו של שי טסמה שדרס ארבעה בני משפחה הוארך שוב בשלושה ימים, לאור העבירות הרבות בהן הוא חשוד הכוללות נהיגה בשכרות, בקלות דעת ובמהירות מופרזת. השופט קבע בהחלטתו: "אינני סבור שאפשר להורות על שחרורו כיום". המשטרה הגישה נגדו הצהרת תובע

צילום: בני ואינר, עריכה: רענן פוגל

תאונת הדרכים בקריית גת - כל העדכונים

  • המשטרה תגיש בימים הקרובים כתב אישום נגד הנהג
  • בית המשפט האריך את מעצר החשוד עד יום ראשון
  • מצבו של האב מוסיף להיות קשה; בנותיו במצב בינוני

בית משפט השלום באשקלון האריך היום (שישי) עד יום ראשון את מעצרו של הנהג שי טסמה שדרס את בני המשפחה בתאונה בקריית גת. המשטרה הגישה הצהרת תובע נגד הצעיר בן ה-22 וצפויה להגיש נגדו כתב אישום בימים הקרובים. נציג המשטרה אמר בדיון כי "מסוכנתו בכך שישתה ויעלה שוב על ההגה".

טסמה חשוד בעבירות רבות בהן נהיגה בשכרות, נהיגה בקלות ראש, גרימת תאונת דרכים, סטייה מנתיב ונהיגה במהירות מופרזת. עורך דינו, חיים אברג'יל, ביקש לשחרר אותו למעצר בית, אולם השופט קבע בהחלטתו כי "זוהי הארכת המעצר השלישית. אינני סבור שאפשר להורות על שחרורו כיום".

במקביל, מבית החולים סורוקה בבאר שבע נמסר כי מצבו של אב המשפחה מוסיף להיות קשה. מצבם של בנותיו, בנות חמש ושבע, בינוני והאם מאושפזת במצב קל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צפוי לעמוד בפני כתב אישום. טסמה, השבוע/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי החשד, ביום שבת האחרון נהג טסמה בשכרות ודרס ארבעה בני משפחה שיצאו לטיול בעיר. מעדותן של שתי צעירות, ששהו ברכב יחד עמו, עולה כי הן שתו כמות רבה של אלכוהול לפני הנסיעה. בעדות, שהגיעה לידי וואלה! NEWS, אמרה אחת מהן: "הייתי שיכורה, שתיתי הרבה אלכהול ונסעתי באוטו איתו מהמועדון. היו הרבה אנשים, לחץ של הילדה, עזרנו לאימא, את השאר אני לא זוכרת. שתיתי הרבה אלכהול".

עוד בוואלה!

משפחות בהפרעה: בכל המפלגות מסתפקים ברע במיעוטו

לכתבה המלאה
תאונת הדרכים בקריית גת, צילום משטרה. משטרה, מערכת וואלה!
זירת התאונה בקריית גת, בשבוע שעבר/מערכת וואלה!, משטרה

אם המשפחה, גביהו יאלמוורק, תקפה השבוע ממיטתה בבית החולים את החשוד ודרשה את שלילת רישיונו. "עם כמות מטורפת של אלכוהול נהג כזה צריך לשבת מאחורי סורג ובריח. אסור לו לצאת החוצה ואסור לו לקבל רישיון בחיים. היום זאת המשפחה שלי ומחר זאת משפחה אחרת. אני לא מאחלת לאף אחד דבר כזה".

"אני רוצה שכל החיים שלו יהיו בכלא", הוסיפה האימא. "הוא צריך לקבל עונש גדול, הוא הרס לי את כל המשפחה". אביו של הנהג הדורס הגיע לבקרה בבית החולים סורוקה, אך זו סירבה לראותו. "אני לא רוצה להסתכל על אף משפחה שלו. אתה צריך לחפש איפה הבן שלך אם הוא שותה ונוהג. למה לעשות דבר כזה לילדים קטנים?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully