וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בתל אביב: נקבע מותו של איתמר שהתחשמל בבריכת נוי

23.9.2019 / 11:04

מותו של פוקס בן ה-20, שאושפז במצב אנוש לאחר שהתחשמל במגדלי זיו שברמת החייל, נקבע בבית החולים איכילוב. מהחקירה עולה כי הוא נכנס לבריכה שבה היה כבל חשמל חשוף, ושלושה מחבריו שניסו לחלץ אותו נפגעו אף הם באורח קל עד בינוני. בעלי תפקידים בבניין זומנו לחקירה

ללא קרדיט

מותו של איתמר יוסף פוקס, החייל שנפצע באורח אנוש מהתחשמלות בבריכת הנוי ברמת החייל, נקבע היום (שני) בבית החולים איכילוב שבתל אביב. פוקס, צעיר בן 20, אושפז באורח אנוש בליל יום שישי לאחר שהתחשמל במגדלי זיו בעיר, יחד עם שלושה צעירים נוספים שנפגעו אף הם בתקרית.

מהחקירה עולה כי הארבעה בילו בפאב ברחוב ראול וולנברג, ובשלב מסוים פוקס נכנס לבריכה שברחבת הבניין, חרף השילוט האוסר על הכניסה אליה, והתחשמל מכבל חשמל שהיה חשוף במים. אחריו נפגעו באורח קל עד בינוני גם שלושת חבריו שניסו לחלץ אותו.

לוואלה! NEWS נודע בשבוע שעבר כי האחראי על הבניין ושני בעלי תפקידים נוספים, זומנו לחקירה בחשד לרשלנות. בנוסף אליהם, יזומנו בהמשך למתן עדות כמה עדי ראייה, בהם חבריו של פוקס שנהרג.

איתמר יוסף פוקס. החייל שנפטר מההתחשמלות בבריכת נוי בתל אביב. באדיבות המשפחה
התחשמל למוות. איתמר יוסף פוקס/באדיבות המשפחה
צעירים התחשמלו כשנכנסו לבריכת נוי עם מים רדודים ברח' ראול ולנברג בתל אביב, 20 בספטמבר 2019. ניב אהרונסון
זירת התקרית ברחבת מגדלי זיו בתל אביב/ניב אהרונסון

למחרת האירוע, אביו של פוקס, באותה העת באורח אנוש, סיפר לוואלה! NEWS כי המשפחה לא האמינה שבנה יצליח לשרוד את הלילה כשהוא בחיים בשל מצבו הרפואי. "בני מורדם ומונשם. אנחנו בעצמנו מנסים להבין את הפרטים. הוא היה בבילוי עם חברים בבר סמוך", תיאר האב בבית החולים. לדבריו, "הוא קפץ פנימה ראשון, חבר שלו ניסה להוציא אותו ובעצמו התחשמל. היו שם שני אנשים שלא מהחבר'ה שהוציאו אותו. בעצם כולם נפגעו ומי שנפגע אנוש זה הוא. עשו לו החייאה. היה שם חובש. אמרו לנו שהוא במצב אנוש, לא יודעים מה יהיה. בהתחלה עוד לא האמנו שהוא יצליח לעלות לטיפול נמרץ מהמיון".

טל, שישב בבר הסמוך והיה מהראשונים שהעניקו טיפול רפואי והחייאה לצעירים שנפגעו, סיפר כי הוא נוהג לצאת לבר שנמצא במגדלי זיו וכי זו לא פעם ראשונה שראה אנשים נכנסים לבריכות הנוי במקום. "ישבתי עם כמה חברים באותו בר בתל אביב כמו כל יום רגיל. פתאום ראינו שכל הבר רץ הצידה חשבנו שזה אולי מכות. חבר שלי הלך לשם וראיתי שהוא נכנס פנימה שולף מישהו מהמים וצועק שהם התחשמלו. הגעתי והדבר הראשון שעשיתי היה להוציא את אחד האנשים מהמים".

עוד בוואלה!

ברקע מאמצי הרכבת הממשלה: בכירים בליכוד מסרו למשטרה מידע נגד ליברמן

לכתבה המלאה
שוטרים בזירת ההתחשמלות בה נפצעו ארבעה אנשים בתל אביב. 20 בספטמבר 2019. יששכר ויס תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
זירת האירוע בתל אביב/מד"א, יששכר ויס תיעוד מבצעי מד"א

טל המשיך לספר כי "התמקמנו עליהם אחד על אחד. עשינו לו החייאה ואחרי דקה פתח את העיניים אמר 'אני שומע אני רואה הכל טוב'. הוא רצה לקום ולא נתתי לו כי לא היה לו שיווי משקל. חבר שלי עבר לבחור השני וביצע עליו פעולות החייאה. תוך דקה שתיים הגיעו כוחות הצלה והמשיכו לנסות ולהחיות אותו עוד רבע שעה עד שפינו אותו לבית החולים. זה קצת קשה, אנחנו לא מעכלים את מה שראינו".

(עדכון ראשון: 9:19)

צעירים התחשמלו כשנכנסו לבריכת נוי עם מים רדודים ברח' ראול ולנברג בתל אביב, 20 בספטמבר 2019. ניב אהרונסון
זירת האירוע/ניב אהרונסון
צעירים התחשמלו כשנכנסו לבריכת נוי עם מים רדודים ברח' ראול ולנברג בתל אביב, 20 בספטמבר 2019. ניב אהרונסון
זירת האירוע/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully