וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעין השלושה משביתים את הלימודים: "ילדינו מופלים לרעה"

הורי הקיבוץ לא ישלחו את ילדיהם לבית הספר החדש שבמועצה האזורית אשכול מאחר שלא הוקצתה להם תחנת הסעה משלהם. "לא די בכך שילדינו מפסידים ימי לימודים בשל ימי סבבים, כעת הם נאלצים להפסיד שוב ימי לימוד בגלל ההתנהלות הלקויה של המועצה", אמרה אחת האימהות

ילדות בכיתה בבית ספר במארסיי שבצרפת. 03 בספטמבר 2019.. רויטרס
ילדי עין השלושה יישארו בבית. תלמידות/רויטרס

ילדי קיבוץ עין השלושה לא ילכו מחר (שבת) לבית הספר, אך הסיבה לכך איננה המצב הביטחוני - אלא מחסור בתחנות אוטובוס. הורי התלמידים מהקיבוץ שבעוטף עזה החליטו להשבית את הלימודים ולהשאיר את הילדים בבית במקום לשלוח אותם לבית הספר החדש של המועצה האזורית. לדבריהם, לכל יישוב יש תחנת הסעה בתחומי בית הספר, אך אותם שכחו, כך שילדיהם נאלצים ללכת לתחנה בבית הספר הסמוך כדי לעלות לאוטובוס.

מירב כהן, אימא לתלמידה בבית הספר, אמרה כי "כסף ציבורי רב הושקע בבניית בית ספר חדש במועצה האזורית אשכול. בית ספר חדשני, מפואר, ממוגן ומרשים. ואולם, בבית הספר לא הוקצה תחנת הסעה לילדי עין השלושה. בשל כך, מדי יום מסיימים ילדי עין השלושה את יום הלימודים עשר דקות לפני חבריהם לכיתה וצועדים לבית הספר השכן כדי לעלות בתחנת הסעה של קיבוץ אחר".

תלמידים בבית הספר. ShutterStock
"בבית הספר לא הוקצה תחנת הסעה לילדי עין השלושה"/ShutterStock

כהן הוסיפה כי "מעבר לרשלנות ולהפליית ילדינו לרעה, יש כאן פגיעה בכלל ילדי עין השלושה שבבית הספר שלהם אין להם תחנת הסעה ושלט עם שם היישוב שלהם לא מתנוסס בגאווה בבית ספרם. בשל כך, מחר לא יגיעו ילדינו לבית הספר. לא די בכך שילדינו מפסידים ימי לימודים בשל ימי סבבים, כעת הם נאלצים להפסיד שוב ימי לימוד בגלל ההתנהלות הלקויה של המועצה. כמה עצוב, כמה מקומם".

בהנהלת בית הספר ובמועצה מחפשים פתרון למצב כדי שילדי קיבוץ עין השלושה יחזרו ללימודים בקרוב. ממשרד החינוך לא נמסרה תגובה. ממחוז דרום של משרד החינוך נמסר: "אנו פועלים באינטנסיביות מול המועצה האזורית, כדי למצוא פתרון לסוגיית ההסעות מהר ככל שניתן".

(עדכון ראשון: 14/9, 23:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully