וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התנגשות חזיתית: הרוג בתאונה בין שלושה רכבים בגליל התחתון

14.9.2019 / 18:54

בתאונה, שבה היו מעורבים שלושה כלי רכב, נהרג חסן עבד אל חמיר מכפר מנדא ואדם נוסף בשנות ה-40 לחייו נפצע באורח קשה. חובש מד"א סיפר: "מעוצמת התאונה אחד מהרכבים עלה על מעקה הבטיחות, הנהגים נלכדו". בתאונה נוספת, רוכב אופניים נהרג מפגיעת רכב סמוך ללהבות חביבה

צילום: מד"א

גבר בן 45, חסן עבד אל חמיד מכפר מנדא שבצפון הארץ, נהרג היום (שבת) בתאונת דרכים בין שלושה כלי רכב בכביש 784, בסמוך לקיבוץ חנתון שבגליל התחתון. גורמי רפואה קבעו את מותו במקום. אדם נוסף, גבר בשנות ה-40 לחייו, נפצע באורח קשה והוטס במסוק להמשך טיפול רפואי בבית החולים רמב"ם שבחיפה.

כתוצאה מההתנגשות החזיתית בין שלושת כלי הרכב, אחד מהם עלה על מעקה בטיחות, בעוד שרכב נוסף נותר במרכז הכביש. שניים מהנהגים נלכדו ברכביהם. בעקבות התאונה, שוטרי אגף התנועה חסמו את התנועה בשני הכיוונים בכביש 784, בין חנתון לכפר מנדא.

חובש בכיר במד"א, איאד היבי שהגיע לזירה, סיפר כי "מדובר בתאונת דרכים חזיתית קשה מאוד. מעוצמת התאונה אחד מהרכבים שהיו עם פגיעות קשות עלה על מעקה הבטיחות והרכב השני היה במרכז הכביש. שני הנהגים נלכדו ברכבים כשהם סובלים מפגיעות".

הוא הוסיף כי "תוך כדי פעולות החילוץ ביצענו בדיקות רפואיות, גבר כבן 40 היה מחוסר הכרה וללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו והפצוע השני היה בהכרה וסבל מחבלות בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל הרדמה והנשמה והוא מפונה במסוק לבית החולים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חסן עבד אל חמיד, ההרוג בתאונה בסמוך לחנתון/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשעות הבוקר, נהרג אדם נוסף, רוכב אופניים בן 33, מפגיעת רכב בסמוך ללהבות חביבה שבצפון. על פי נתוני עמותת "אור ירוק" עולה כי 12 רוכבי אפניים נהרגו מתחילת השנה בתאונות דרכים ועוד עשרה רוכבים נהרגו בתאונות אפניים חשמליים. מתחילת השנה נהרגו 226 בני אדם בתאונות דרכים לעומת 201 בני אדם, שנהרגו בתאריך המקביל בשנה שעברה. מדובר בעלייה של 12%.

ארז קיטה, מנכ"ל עמותת "אור ירוק", אמר כי "שנת 2019 היא שנת כשלון בצמצום מספר ההרוגים בכבישים. בכל יום מצטרפת משפחה נוספת למשפחת השכול ואף אחד במשרד התחבורה והבטיחות בדרכים לא נזעק ולא מכריז על מצב חירום בכבישים".

עוד בוואלה!

טראמפ אישר: בנו של בן לאדן חוסל במבצע של ארה"ב

לכתבה המלאה
תאונת דרכים בכביש 784 סמוך לחנתון שבה נהרג גבר בן 40 ב-14 בספטמבר 2019. מד"א
נקבע מותו של גבר בשנות ה-40 לחייו. זירת התאונה/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully