וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר ירי הרקטות: התרעות שווא נשמעו באזור אשקלון

התרעות צבע אדום נשמעו באזור התעשייה בעיר ובמושב מבקיעים ומדובר צה"ל נמסר כי "מדובר בהתרעות שווא". מוקדם יותר שוגרו שלוש רקטות מהרצועה ששתיים מהן התפוצצות במועצה האזורית חוף אשקלון

צילום: בני ואינר, עריכה: אביעד בללי

התרעות צבע אדום נשמעו היום (רביעי) באזור התעשייה הדרומי באשקלון ובמושב מבקיעים הסמוך לעיר. מדובר צה"ל נמסר כי "מדובר בהתרעות שווא".

מוקדם יותר זוהו שלושה שיגורי רקטות מרצועת עזה לשטח ישראל, ששתיים מהן נחתו ביישובי המועצה האזורית חוף אשקלון. לא היו נפגעים, אך נגרם נזק קל לאחד מהבתים כתוצאה מחדירת רסיס.

בתגובה, טנק של צה"ל תקף מוקדם יותר שתי עמדות חמאס בצפון רצועת עזה. לפי דיווחים פלסטיניים, ארבעה בני אדם נפצעו בתקיפת צה"ל. עוד דווח כי צה"ל ירה לעבר צעירים שחצו את הגדר באזור חאן יונס, השתלטו על ציוד וחזרו לשטח הרצועה.

נפילה באחד מיישובי המועצה, 11.09.19. דוברות המועצה האזורית חוף אשקלון, אתר רשמי
זירת הנפילה באחד מיישובי חוף אשקלון, מוקדם יותר היום/אתר רשמי, דוברות המועצה האזורית חוף אשקלון

גם אתמול נורו רקטות מרצועת עזה, שיורטו על ידי מערכת כיפת ברזל וגרמו להפעלת התרעות באשקלון ובאשדוד. בתגובה, מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו הלילה 15 יעדים בצפון ובמרכז הרצועה, בהם אתר לצבאי לייצור אמצעי לחימה, כמה יעדים במתחם צבאי של הכוח הימי ומנהרת טרור התקפית השייכים לחמאס.

ההתרעה שנשמעה אתמול באשדוד קטעה כנס בחירות של הליכוד בהשתתפות ראש הממשלה בנימין נתניהו, שעמד לנאום עם הישמע האזעקה. מוקדם יותר תקף נתניהו את ראשי כחול לבן בני גנץ ויאיר לפיד ואמר: "שמעתי את צהלות השמחה של לפיד וגנץ, לא ידעתי איפה צהלו יותר, בעזה או אצל לפיד וגנץ? שמחה כזאת זו בושה וחרפה".

גנץ, המלווה גם בחברי מפלגתו משה יעלון וגבי אשכנזי, מסר היום הצהרה ביטחונית באשקלון ואמר כי "לא ייתכן שחמאס בעזה ירשה לעצמו את מה שראינו אתמול ואת מה שראינו בשנה וחצי האחרונה. צריך לשנות את המדיניות. לא לוותר על אף הפרת ריבונות בשום פנים ואופן, ואם צריך, להעצים את מדרגות התקיפה בעזה, לעבור לכתישות מהאוויר, לחיסולים ממוקדים ולכל מה שצריך".

(עדכון ראשון: 19:02)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully