וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה באשקלון: גננת התמוטטה ומתה ליד הילדים בשל אירוע לב

11.9.2019 / 16:36

דנה בן זינו, בת 29, החלה לפרכס ביום עבודתה הראשון בגן ככל הנראה בעקבות רקע רפואי. צוות מד"א הגיע למקום וניסה לבצע בה פעולות החייאה, אך נאלץ לקבוע את מותה. ההורים סיפרו: "קראו לנו לבוא לקחת את הילדים מהגן. מדובר באסון קשה"

עריכה: אביעד בללי

גננת באשקלון בת 29 התמוטטה הבוקר (רביעי) ליד ילדי הגן בעקבות אירוע לב. הגננת, דנה בן זינו, החלה לפרכס ככל הנראה בעקבות רקע רפואי. צוות מד"א הגיע למקום וניסה לבצע בה פעולות החייאה, אך נאלץ לקבוע את מותה.

הורי הגן התבקשו להגיע לקחת את ילדיהם מהמקום. אחד ההורים כינה את האירוע "טרגדיה". הוא סיפר כי "קראו לנו לבוא לקחת את הילדים מהגן. הם העבירו אותם לגן צמוד ועכשיו הגענו, מדובר באסון קשה". מדובר ביומה הראשון של הגננת בגן לאחר שבשנה שעברה הייתה בגן אחר בעיר. "היא גננת מוערכת ואהובה, מדובר בטרגדיה, כולם פה המומים ממה שקרה", אמרה אחת האימהות. חבר המשפחה סיפר שהגננת טופלה בתרופות עקב בעיה רפואית בכלי הדם. "היא לא הפסיקה לחייך והיתה אהובה על כולם. היא הייתה כל חייו של בעלה וגננה אהובה ומוכשרת", סיפר.

דנה שורש בן זינו. ללא קרדיט, אתר רשמי
התמוטטה לעיני הילדים. הגננת דנה בן זינו/אתר רשמי, ללא קרדיט

פרמדיק מד"א ישראל בן יהודה, שטיפל בגננת, סיפר: "כשנכנסו לגן הילדים מצאנו אישה כבת 29 שכובה על הרצפה, היא הייתה מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה. התחלנו מיד בביצוע פעולות החייאה מתקדמות, שכללו עיסויים, הנשמות, ומתן מכות חשמל ממכשיר הדפיברילטור. בתחילת הטיפול אחת הגננות העבירה את הילדים שהיו במקום לגן סמוך. לצערנו, בתום מאמצים ממושכים נאלצנו לקבוע את מותה".

מדוברות עיריית אשקלון נמסר בעקבות המקרה הטרגי בגן הילדים בעיר כי "צוות פסיכולוגים וגורמי מקצוע מטעם מינהל חינוך בעיריית אשקלון נמצאים במקום ומעניקים ליווי ותמיכה לצוות החינוכי, להורים ולילדים במקום".

דנה שורש בן זינו. ללא קרדיט, אתר רשמי
דנה בן זינו/אתר רשמי, ללא קרדיט

ראש העיר, תומר גלאם, אמר כי "קיבלנו בתדהמה את הידיעה הקשה על פטירתה בטרם עת של הגננת, זכרה לברכה. הפתאומיות שבה זה קרה, היא טרגדיה של ממש וכולנו כואבים ומזועזעים מכך. צוותים מטעם העירייה נמצאים בגן על מנת לתמוך בילדים ובצוות החינוכי. אני רוצה למסור את תנחומיי למשפחה היקרה, שלא תדעו עוד צער ומן השמיים תנוחמו. עיריית אשקלון תציע למשפחה את כל הסיוע הדרוש בשעה קשה זו".

(עדכון ראשון: 13:12)

גננת שהתמוטטה בגן ילדים באשקלון בעקבות אירוע לבבי. ללא קרדיט, אתר רשמי
גן הילדים באשקלון, היום/אתר רשמי, ללא קרדיט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully