וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתיחות בדרום: זוהה שיגור כושל מרצועת עזה שלא נפל בשטח ישראל

כפי הנראה, שלושה פצמ"רים נפלו במרחק של כ-500 מטרים מגדר המערכת. אתמול תקף חיל האוויר כמה יעדי טרור ברצועת עזה, בהם ציוד לחימה ימי ושני מתחמים של המערך האווירי של חמאס. בתגובה, הפלגים הפלסטינים הזהירו כי בכוונתם להגיב על התקיפות

ללא קרדיט

אזעקת צבע אדום נשמעה הערב (ראשון) במועצה האזורית אשכול שבנגב המערבי. תושבים במועצה האזורית דיווחו על שמיעת פיצוצים. כפי הנראה, שלושה פצמ"רים נפלו בסמוך לגדר המערכת במועצה, בשטח הרצועה, כ-500 מטרים מהגדר. "לפני זמן קצר זוהה שיגור כושל מרצועת עזה, שלא חצה לשטח ישראל", נמסר מדובר צה"ל, "כתוצאה מהשיגור הופעלה התרעה בישומון ובשטח פתוח בלבד, על-פי הנדרש".

אתמול תקפו מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל כמה יעדי טרור, בהם ציוד לחימה ימי ושני מתחמים של המערך האווירי של חמאס בצפון ובמרכז רצועת עזה. מדובר צה"ל נמסר כי התקיפה נעשתה בתגובה לחדירת רחפן משטח רצועת עזה לשטח ישראל והטלת מטען ממנו לעבר רכב צבאי מוקדם יותר אתמול. "צה"ל ימשיך לפעול נגד ניסיונות לפגיעה באזרחי ישראל ורואה בארגון הטרור חמאס אחראי על הנעשה ברצועת עזה וממנה", הוסיפו. בתגובה, הפלגים הפלסטיניים הזהירו כי הם יגיבו על התקיפות.

רקטה ששוגרה מעזה לישראל, מרץ 2014. אתר "עזה עכשיו", אתר רשמי
הפרטים בבדיקה/אתר רשמי, אתר "עזה עכשיו"

במועצה האזורית אשכול הודיעו אתמול לתושבים כי הדי הפיצוצים שנשמעים באזור הם כתוצאה מפעילות צה"ל. עוד נמסר כי אין שינוי בהנחיות לתושבי האזור.

מוקדם יותר אתמול חוליית מחבלים שיגרה רחפן שחצה מדרום הרצועה לשטח ישראל. הרחפן הטיל מטען בסמוך לגדר המערכת ושב מיד לשטח הרצועה. בתגובה, כלי טיס של צה"ל ירה לעבר החוליה. לא היו נפגעים לכוחות, אך נגרם נזק קל לרכב צבאי. כמו כן, בכלי תקשורת פלסטיניים דווח כי צה"ל פתח בירי ארטילרי לעבר עמדת תצפית של חמאס בדרום הרצועה.

(עדכון ראשון: 21:27)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully