וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האימהות שנחשדו בתקיפת מורה הגישו תלונה נגדה: "איימה על הילדים"

8.9.2019 / 15:00

המורה, הדס מימון מבית ספר בבאר שבע, גישה תלונה נגד שתי אימהות בשבוע שעבר שלדבריה תקפו אותה לאחר שנגד בנה של אחת מהן ננקטו צעדים משמעתיים. למרות זאת, האימהות התלוננו נגד המורה, לאחר שלדבריהן היא זו שאיימה ואף הגישה תלונת שווא

עריכה: טל רזניק

האימהות שנטען כי תקפו מורה בבית הספר התיכון מקיף ו' בבאר שבע הגישו תלונה נגדית היום (ראשון) בשם בניהן בגין איומים ותלונת שווא. א', אמו של אחד הנערים שעמדו במרכז הפרשה, טוענת כי המורה שהגישה את התלונה לא הותקפה כלל, אלא להיפך. "לא היה ולא נברא", אמרה. "היא תקפה את הילדים. אני איימתי שאפנה למשטרה ואז היא התקשרה לאמצעי התקשורת. הילדים אומרים שהיא אמרה להם שהיא תמרר להם את החיים, היא איימה עליהם והם פחדו".

המורה, הדס מימון, כתבה בפוסט שהעלתה בשבוע שעבר כי האימהות התפרצו לשיעור שהעבירה בכיתה ז' ותקפו אותה. "האימהות נכנסו ותקפו אותי באלימות ואיומים ליד כל תלמידי הכתה שהיו מבוהלים והמומים", אמרה. "אחת מהאימהות חסמה את הדלת כדי שלא אצא והשנייה צרחה עלי, התקרבה לגופי עם ידיה לפניי ולמשקפיי בתנועות של שריטות ואיימה עלי: 'חכי, אני אתפוס אותך בחוץ ואראה לך מה זה". מימון גם הבהירה כי בנה של אחת החשודות "הפר את כללי המשמעת בכיתה, התחצף ולכן הופנה לרכזת".

הדס מימון, המור מבאר שבע שטוענת שהותקפה על ידי שתי אימהות. פייסבוק, אתר רשמי
המורה הדס מימון/אתר רשמי, פייסבוק

אלא שא', שללה היום את טענותיה של המורה. "אנחנו בכלל לא מכירים אותה", הצהירה. "אף אחד לא ירק ולא זרק כלום". היא טענה כי הנערים לא איחרו וכי המורה היא זו שסירבה להכניסם לכיתה. הילד שלי התקשר אליי בוכה - 'היא עוד שנייה הרביצה לי והצמידה אותי לקיר". חרף טענות המורה, אחת האימהות שנחקרו אמרה כי האימהות לא נכנסו לכיתה, אלא רק שאלו אותה מה עשתה לילדים. "האימא השנייה סך הכול שמה את הרגל כדי שלא תסגור את הדלת". על דברי המורה לפיהם היא חוששת לחייה, אמרה: "אין לה מה לפחד, אף אחד לא מאיים לה".

עורך הדין אסף סיידה המייצג את האימהות מסר: "הקלות הבלתי נסבלת שבה שינתה המורה גרסאות למקרה בין ריאיון לריאיון מלמדת על אמינות דבריה. ההאשמה החמורה של הגברת מימון נגד שתי אימהות נורמטיביות מחייבת הגשת תלונה במשטרה נגדה וכמובן שנשקול גם תביעת לשון הרע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully