וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החייל שהשליך אבן ופצע קשה את דניאל מרדר: "מצטער, מדובר בהשתטות"

ברקע השיפור שחל במצבו של לוחם התותחים שנפגע קשה בראשו מאבן שהשליכו חבריו ליחידה, במשטרה הצבאית נמשכת חקירת המקרה. מהסנגוריה הצבאית נמסר כי אחד משני החיילים שנחקרו טען כי הוא "אחד מחבריו הטובים". בפיקוד צפון יבדקו את "תרבות היחידה"

הקלטה: יואב איתיאל, וואלה!NEWS

פציעת החייל מאבן במוצב בצפון | כל הפרטים:

  • שיפור חל במצבו של סמ"ר דניאל מרדר שנפצע קשה מאבן בראשו
  • שני חיילים עוכבו ונחקרו בחשד לזריקת האבן
  • פרקליטו של אחד החיילים: "הוא מביע צער רב על המקרה"
  • משפחתו של הפצוע ביקרה את מפקדיו: "לקח שעות עד שהוא פונה לבית חולים"

שיפור ניכר חל היום (חמישי) במצבו של החייל שנפגע מאבן בראשו שנזרקה על ידי חבריו ליחידה. מטעם הסנגוריה הצבאית המייצגת את אחד החיילים שנחשדו בזריקת האבן נמסר כי "החייל מביע צער רב על המקרה ודאגה שלמה לחייל הנפגע, שהוא גם אחד מחבריו הטובים. מדובר היה בהשתטות, כאשר לנוכח הנסיבות החייל היה בטוח כי אין אדם אחר בתא השירותים".

גורם צבאי בפיקוד צפון אמר בעקבות פציעתו הקשה של סמ"ר דניאל מרדר מידוי אבנים של חבריו לגדוד רשף בחיל התותחנים :"תיבדק תרבות היחידה בחודשים האחרונים ומה עשתה היחידה כדי למנוע אירועים חמורים מהסוג הזה".

סמ״ר דניאל מרדר, בן 21, החייל שנפצע קשה מזריקת אבן, 4 בספטמבר 2019. באדיבות המשפחה
דניאל מרדר, שנפצע מפגיעת האבן בראשו/באדיבות המשפחה

גורם צבאי מסר לוואלה! NEWS כי התקרית התרחשה במוצב זעורה של חיל התותחנים. בבדיקה ראשונית אמרו חיילים שהיו מעורבים באירוע כי החייל, שאמור להשתחרר בעוד כחודשיים, נפגע במהלך משחק: החיילים השליכו אבנים על תא שירותים כימיים בזמן שמרדר היה בתוכו, הוא יצא ממנו, נפגע מאבן ונפצע קשה בגולגולת.

מהמרכז הרפואי לגליל בנהריה מסרו לוואלה! NEWS כי הוא עדיין מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ של המחלקה הנוירוכירורגית, אך מרגיש טוב יותר מתקשר עם הסובבים אותו ואף התיישב. מצבו מוגדר כעת בינוני והוא צפוי להשתחרר מבית החולים כבר בימים הקרובים.

היום הועבר החייל, כשהוא במצב בינוני ויציב, מטיפול נמרץ נוירוכירורגי אל המחלקה. מנהל המחלקה הנוירוכירורגית, פרופ' ז'אן סוסטיאל סיפר כי הפצוע הגיע אלינו במצב קשה, עם שבר בגולגולת ודימום תוך מוחי, והוכנס בדחיפות לניתוח מציל חיים, שנמשך כשעתיים וחצי, במטרה להביא לעצירת הדימום התוך מוחי. מצבו של הפצוע השתפר מאוד מאז הניתוח והוא מתקשר עם משפחתו".

עוד בוואלה!

גנץ על מבקר המדינה: "עובד אצל נתניהו"; הליכוד - חציית קו אדום

לכתבה המלאה

"אמר שלא מאמינים לו"

במשחתו של החייל מתחו ביקורת על התנהלות מפקדיו לאחר הפגיעה. "לקח שעות עד שהוא פונה לבית חולים", סיפרה אחותו, דיאנה רויטמן מרדר, לוואלה! NEWS. "הם היו בשטח בלי טלפונים, כאב לו הראש והוא שמע צפצופים. הוא יצר קשר ואמר שלא מאמינים לו, כי לא איבד את ההכרה. רק אחרי שהקיא שבע פעמים לקחו אותו אחרי שעות לבית החולים זיו ורק בלילה אחרי CT העבירו אותו לבית החולים בנהריה".

"הוא סיפר לי שכשהוא יצא מהשירותים הוא הרגיש שפגע בו משהו אבל שלא התעלף ולא איבד את ההכרה", הוסיפה האחות. "אז זה עבד לרעתו ולא פינו אותו מיד. הוא הגיע בהכרה גם לבית החולים והרופא אמר שהגיע ברגע האחרון ושהוא אופטימי לגבי הניתוח שלהבנתנו עבר בהצלחה".

  • עוד באותו נושא:
  • צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully