וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצרו של מייסד טלגראס הוארך; תומכיו הקימו מהומה בדיון

5.9.2019 / 12:45

מעצרו של עמוס דב סילבר הוארך בפעם השלישית מאז נתפס באוקראינה והוסגר לישראל. הוא חשוד בין היתר בניהול ארגון פשיעה, תיווך וסחר בסמים, הדחת קטין לסמים, סחיטה ואיומים, עבירות על חוק איסור הלבנת הון ובריחה ממעצר. בשבוע הבא אמור להיות מוגש כתב האישום נגדו

עריכה: עמית שמחה

בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום (חמישי) בחמישה את מעצרו של מייסד "טלגראס", עמוס דב סילבר. זאת לאחר שמעצרו הוארך פעמיים מאז שנתפס באוקראינה והוסגר לישראל. סילבר חשוד בין היתר בניהול ארגון פשיעה, תיווך וסחר בסמים, הדחת קטין לסמים, סחיטה ואיומים, עבירות על חוק איסור הלבנת הון ובריחה ממעצר.בשבוע הבא אמור להיות מוגש כתב האישום נגדו. תומכיו של סילבר שהגיעו לדיון באולמה של השופטת אדנקו סבחת-חיימוביץ', בקימו מהמומה במקום וקראו קריאות נגד אנשי המשטרה במקום.

סילבר נעצר לאחר מבצע משטרתי שהוביל אותו לאוקראינה, לאחר תקופה במעצר הגיש מייסד טלגראס ערעור בנוגע להסגרתו לישראל ובית המשפט החליט להעבירו למעצר בית. לבסוף, קבע בית המשפט במדינה לדחות את בקשתו ולהסגירו לישראל. כשהגיע עם אנשי הביטחון האוקראינים לשדה התעופה, הוא הצליח לברוח מהם ולהימלט.

הארכת מעצר למייסד טלגראס עמוס סילבר, 18 באוגוסט 2019. ראובן קסטרו
סילבר בבית המשפט, בחודש שעבר/ראובן קסטרו

בתיעוד שהתפרסם נראה סילבר נע באיטיות לאחר בדיקת השיקוף, ממתין לאיסוף דבריו, כשהאזיק האלקטרוני שהוצמד לו מוקדם יותר - הוסר. בשלב זה נראה סילבר בוחן את השטח, ומשהבין כי איש אינו מבחין בו - צעד באיטיות לאחור, דרך גלאי המתכות - ונמלט מהמקום. מייסד טלגראס נתפס לבסוף לאחר יומיים בעיר אומן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully