וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח נאוה אלימלך: חשוד שנעצר בעבר זומן לחקירה ביחידה להב 433

אחרי שזוג עגילים שענדה ביום הרצח הושב לבני משפחתה, נרשמה התפתחות נוספת בחקירה רצח הילדה לפני 37 שנה. אמה: "מקווה שמתקדמים בחקירה והצדק ייצא לאור"

צילום: יותם רונן והתאגיד, עריכה: עמית שמחה

המשטרה רשמה התקדמות נוספת בחקירת רצח הילדה נאוה אלימלך לפני 37 שנים - כך הותר היום (חמישי) לפרסום כשחשוד שנעצר בעבר זומן לחקירה ביחידה להב 433. זאת אחרי שחוקרי יאחב"ל הגיעו אתמול לבית הוריה של אלימלך, והחזירו להם זוג עגילים שהיו שייכים לה.

היום, עם היוודע על ההתפחות בחקירה, אמה מזל הביעה תקווה לסיום הפרשה. "הלוואי שמתקדמים ושהצדק ייצא לאור, שיהיה לי שקט לנפשי וגם לבת", אמרה לוואלה! NEWS. היא הודתה שקיבלה את העגילים לאחר שבתחילה טענה כי לא הגיעו לידיה. "קיבלתי את העגילים וזהו, אמרו לי לא להגיד כלום ואחרי זה שחררו לטלוויזיה ולעיתונים".

נאוה אלימלך ז"ל. חטיבת דובר המשטרה
המשטרה זימנה חשוד שנחקר בעבר. נאוה אלימלך/חטיבת דובר המשטרה

יעקב אלימלך, אחיה של הנרצחת, סיפר על הפגישה בה נמסרו העגילים לידי המשפחה. "היתה פגישה משפחתית, ונתנו לאימא את העגילים של נאווה", אמר. "לא נמסר כלום מעבר. לא אמרו איפה מצאו אותם". "אנחנו מחזיקים אצבעות", הוא הוסיף, "אחרי חודש ימים של המתנה, ואמא נפשית בכלל לא מרגישה טוב. זה לא קל, טלטלה כזאת. אני מקווה שבסוף ימצאו את החלאה הזה. אנחנו אופטימים כבר 37 שנה. עכשיו יותר. אנחנו מחזיקים למשטרה אצבעות. היום יחידת להב נחשבת ליחידה טובה ביותר. יש גוף אחר שיכול לעשות את זה? אף אחד אחר לא. יש להם את כל האמצעים והטכנולוגיה. נקווה שזה יצליח".

עוד בוואלה!

האמזונס נשרף, והתושבים נחנקים

לכתבה המלאה
קברה של נאוה אלימלך בחולון 5 באוגוסט 2019. ראובן קסטרו
קברה של נאוה אלימלך/ראובן קסטרו

בתחילת החודש התיר בית המשפט התיר למשטרת ישראל להוציא את גופתה של אלימלך שנרצחה ב-1982 מקברה. מתן האישור התקבל בהתאם לבקשת המשטרה לבצע פעולות חקירה לאחר שחלה התפתחות בתיק החקירה.

ההחלטה להוצאת הגופה מהקבר התקבלה ביחידה הארצית למאבק בפשיעה החמורה והבינלאומית (יאחב"ל) בלהב 433, זאת לאחר בחינה מחודשת של של תיק החקירה והממצאים שנאספו במהלך השנים. הגופה הוצאה מהקבר בשעות הערב בתיאום עם משפחת אלימלך והיא הועברה למכון לרפואה משפטית באבו כביר. החקירה מתנהלת בליווי פרקליטות מחוז תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully