וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארב להומואים וחנק אותם: רוצח סדרתי הוצא להורג בפלורידה

בשנת 1994 גארי בואלס רצח שישה בני אדם לאחר ששכב איתם תמורת תשלום. הוא תקף את קורבנותיו, חנק אותם למוות ואף גנב את כספם וכרטיסי האשראי שלהם. בתום מצוד של שנה נתפס הרוצח כשהוא תחת זהות בדויה וכעת הוצא להורג באמצעות זריקה קטלנית

גארי בואלס רוצח סדרתי שהוצא להורג היום בפלורידה, 23 באוגוסט 2019. אתר רשמי
תמונתו האחרונה של בואלס לפני ההוצאה להורג/אתר רשמי

בפלורידה הוצא היום (שישי) להורג רוצח סדרתי שארב להומואים לאורך חופה המזרחי של ארצות הברית. גארי ריי בואלס עסק בזנות ורצח במהלך שנת 1994 שישה מלקוחותיו, אותם הוא חנק למוות ואז גנב את כספם וכרטיסי האשראי שלהם. הוא נעצר בסיום מצוד משטרתי בו התגלה כי התגורר בפלורידה תחת זהות בדויה במשך שנה.

בואלס, שקיבל עונש מוות בגין אחד ממעשי הרצח שהודה בהם, הוצא להורג באמצעות זריקה קטלנית. אמש דחה בית המשפט העליון של ארצות הברית את הערעור שהגיש עורך דינו בטענה כי הוא אינו כשיר שכלית.

שלט בכביש איי 95 שחוצה את החוף המזרחי של ארצות הברית, 2018. צילום מסך
בואלס כונה הרוצח מכביש איי 95, על שם הכביש שחוצה את החוף המזרחי של ארה"ב/צילום מסך

מסע ההרג של בואלס התחיל בשנת 1994. בחקירתו סיפר כי החל לרצוח גברים בעקבות הפרידה שלו מבת זוגו לשעבר, שעזבה אותו לאחר שגילתה כי הוא עוסק בזנות. עיתון מקומי בדייטונה ביץ' פרסם כי בחקירתו סיפר בואלס לרשויות שהאשים גברים הומואים בפרידה מבת זוגו וכעס כי גילה שהיא עברה הפלה.

חוקרים חשפו כי הרוצח בן ה-57, גדל בווירג'יניה ועזב בגיל צעיר את ביתו בעקבות התעללות. הוא עסק בזנות כמה שנים לפני שהחל את מסע ההרג שלו. לאחר שריצה שני מאסרים בגין שוד, גניבה, תקיפה ואונס, הוא עבר לדייטונה ביץ' שבפלורידה ולאחר הפרידה מבת זוגו רצח את הקורבן הראשון. לאורך שנה התנהל מצוד משטרתי אחרי בואלס, עד שלבסוף הוא נעצר בג'קסונוויל שבפלורידה ב-1995, שם הסתתר תחת זהות בדויה.

עוד בוואלה!

פעילי הטרור בגדה מקבלים השראה מההתקפלות של ישראל בפני חמאס בעזה

לכתבה המלאה

מתחילת השנה: 13 הוצאו להורג בארה"ב

בואלס הורשע ברצח של וולטר הינטון וקיבל על כך גזר דין מוות, כמו כן הוא הודה ברצח של ג'ון הארדי, ואלברט אליס מוריס. הוא האסיר ה-99 שהוצא להורג בפלורידה מאז 1976, כאשר עונש המוות אושר מחדש. כמו כן הוא האדם ה-13 שהוצא להורג בארצות הברית מאז תחילת השנה.

זו ההוצאה להורג השנייה שמתרחשת בארצות הברית ב-24 השעות האחרונות. אתמול הוצא להורג אדם שהורשע ברצח נערה בת 19, למרות שטען לחפותו עד הרגע האחרון. לארי סוורינגן, בן 48, קיבל זריקת רעל קטלנית אחרי שהורשע ברצח מליסה טרוטר ב-1998. הוא אמר כי הרשויות התעלמו מראיות שהיו מזכות אותו, ומילותיו האחרונות היו: "אלוהים, סלח להם. הם לא יודעים מה הם עושים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully