וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התנין של פידל קסטרו נשך אדם באקווריום בשבדיה

בן ה-70 הובהל לבית החולים לאחר שהכניס בשוגג את ידו לאקווריום בו שכן הזוחל. התנין הוא אחד משניים השוכנים בגן החיות, והם נתרמו במתנה מרוסיה, שקיבלה אותם ממנהיג קובה ב-1978. "יש לנו אותם יותר מ-40 שנה, דבר כזה מעולם לא התרחש"

צאצא של תנין קובני של פידל קסטרו במרכז גידל בהוואנה, קובה, 2015. רויטרס
צאצא של תנין קובני של פידל קסטרו במרכז גידל בהוואנה, קובה/רויטרס

גבר בשנות ה-70 לחייו בשבדיה פונה לבית חולים אחרי שננשך על ידי תנין שהיה שייך בעבר למנהיג קובה פידל קסטרו. האירוע החריג התרחש ביום שלישי באקווריום סקנסן בשטוקהולם, כשלפי המשטרה, האדם ננשך בעת שהכניס בשוגג את ידו לצד השני של זכוכית האבטחה.

התנין הוא אחד משני תנינים קובנים שנמצאים באקווריום. שניהם ניתנו במתנה לקוסמונאוט הרוסי ולדימיר שטלוב מקסטרו ב-1978. לפי העיתון הספרדי לה ונגארדיה, השניים - קסטרו והילרי - נתרמו לגן החיות במוסקבה כשהם הפכו לגדולים ולמסוכנים מדי. בהמשך הם הועברו במתנה לאקווריום בשטוקהולם, שלו יש אמצעים טובים יותר לטפל בהם. ב-2015, מנהל המקום, יונאס ווהאלסטרום, העביר עשרה מהצאצאים של התנינים לקובה כחלק ממאמצי השימור של המין הנתון לסכנת הכחדה.

הנוכחים השתמשו במפיות בכדי לעצור את הדימום כשהמתינו לאמבולנס שיגיע. מיקאל פטרסון, קצין חדר השליטה במשטרה, אמר לתקשורת המקומית כי האיש היה עטוף בתחבושות רבות כששוטרים הגיעו למקום.

ווהאלסטרום אמר כי האקווריום ייבחן את הכלוב של התנין בכדי להבטיח שהאירוע לא יחזור על עצמו. "שום דבר כזה לא התרחש מעולם עם התנינים האלה לפני כן. יש לנו אותם יותר מ 40 שנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully