וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף העצוב של מרים: פרת ים נדירה מתה לאחר שנחנקה מפלסטיק

בנתיחת גופת היונקת מסוג תחש המשכן נמצאו כמה חתיכות פלסטיק, שאחת מהן הייתה בגודל של 20 ס"מ. היא התפרסמה ברחבי הרשת לאחר שחולצה כאשר נסחפה אל החוף באפריל האחרון. "זו תזכורת לכך שאנו צריכים להציל את הסביבה בכדי להציל את החיות הנדירות האלה"

בגלל פלסטיק: תחש משכן בשם מריום נסחפה לחוף ומתה בתאילנד/רויטרס

נקבת יונק ימי נדיר בשם מרים, שהתפרסמה ברחבי תאילנד לאחר שצולמה באפריל האחרון מתרפקת בזרועות מציליה כשנסחפה לחוף, מתה אתמול (שבת) בעקבות זיהום שנגרם מחתיכות פלסטיק שבלעה. בתאילנד נותרו רק מאות ממין זה של תחש המשכן, מעין יונק ימי המזכיר פרת ים.

מרים, שהייתה בת שמונה חודשים, נמצאה חולה לפני כשבוע כשהיא מסרבת לאכול. היא הלכה לעולמה בשבת האחרונה, בסביבות השעה חצות, לאחר שמאמצי ההחייאה של הצוות הרפואי כשלו.

צ'איאפרוק ורוונג, ראש הפארק הימי במחוז טראנג בתאילנד, אמר לסוכנות הידיעות הצרפתית AFP כי "היא מתה מזיהום בדם וממוגלה בבטנה". במהלך נתיחה שלאחר המוות נמצאו כמה חתיכות פלסטיק בבטנה, שאחת מהן הייתה בגודל של 20 ס"מ.

עוד בוואלה!

איבדה קשר במהלך טיול: סטודנטית ישראלית בת 22 נעדרת באתיופיה

לכתבה המלאה
מרים תחש המשכן - תאילנד. רויטרס, צילום מסך
מרים במהלך הטיפול בה/צילום מסך, רויטרס

ננטריקה שאנזה, אחד הווטרינרים שבחן את מרים, אמר כי "כולם עצובים ממותה, וזו תזכורת לכך שאנו צריכים להציל את הסביבה בכדי להציל את החיות הנדירות האלה". במהלך הטיפול בה, צולמה מרים בשידור חי ברשת כשלצידה תחש משכן נוסף, ג'מיל, שניצל על ידי מתנדבים זמן קצר אחריה. בשנה שעברה מת בתאילנד לוויתן מסוג נתב לאחר שאכל יותר מ-80 שקיות ניילון.

מרים תחש המשכן - תאילנד. רויטרס, צילום מסך
מאמצי ההצלה של מרים, תאילנד/צילום מסך, רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully