וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איבדה קשר במהלך טיול: סטודנטית ישראלית בת 22 נעדרת באתיופיה

איה נעאמנה ביקרה במדבר דנקיל יחד עם משלחת מהטכניון. מסתמן כי הסטודנטית איבדה את דרכה במהלך הטיול ולא הגיעה לנקודת המפגש שנקבעה. נציגי שגרירות ישראל באדיס אבבה נמצאים בקשר עם הרשויות ומסייעים בחיפושים. "היא במדבר במשך שעות בתנאים של 50 מעלות וללא מים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איה נעאמנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

איה נעאמנה, מטיילת ישראלית בת 22 מעראבה, נעדרת במדבר הדנקיל באתיופיה - כך הודיע היום (שבת) משרד החוץ. הסטודנטית יצאה עם משלחת מהטכניון וככל הנראה איבדה את דרכה במהלך טיול רגלי. מדריך הקבוצה איבד עמה קשר עין והיא לא הגיעה לנקודת המפגש שנקבעה.

בני משפחתה סיפרו כי הצעירה יצאה לטיול באתיופיה מטעם הטכניון, ומחר הייתה עתידה לשוב הביתה. בפוסט של מטיילים באפריקה בקבוצת פייסבוק קראו לסייע בחיפושים אחר הצעירה. "היא נמצאת במדבר יותר מתשע שעות בתנאים של 50 מעלות וללא מים", כתבו. "כשנעלמה לבשה מכנס חאקי ארוך וגופיה שחורה. תיק שחור וירוק. כל עזרה או איש קשר או שיתוף יעזרו. כבר מחשיך ובגלל זה הלחץ גדל".

נעאמנה השתתפה בקורס אקדמי של הטכניון שהתקיים בעיר MEKELLE יחד עם סטודנטים נוספים. עם סיומו ביום רביעי האחרון, החליטה איה יחד עם חמישה חברים נוספים להישאר לטיול באתיופיה, במהלכו איבדה את דרכה. פרופ' מרק טלנסיק, ראש המרכז להנדסה גלובלית ופרופ' עודד רבינוביץ', דיקן הפקולטה להנדסה אזרחית וסביבתית בטכניון, נמצאים בקשר ישיר עם משפחתה. "אנו מקווים שהקשר עמה יחודש במהרה ושהיא תשוב בריאה ושלמה לארץ", מסרו מהטכניון.

ממשרד החוץ נמסר כי "מרגע קבלת ההודעה נציגי שגרירות ישראל באדיס אבבה נמצאים בקשר עם הרשויות, גורמי ממשל וצבא ועם נציגי חברת החילוץ 'מגנוס' ומנסים לסייע בכל מישור אפשרי בחיפושים".

איה נעאמנה בטיול באתיופיה. באדיבות המשפחה
איבדה את דרכה במהלך טיול עם חברים. נעאמנה/באדיבות המשפחה

בחודש יוני האחרון נעלמו עקבותיו של אביב משל, צעיר ישראלי בן 23, באי נוסה למבונגן שבאינדונזיה. משפחתו פתחה בקמפיין גיוס המונים לטובת המשך החיפושים אחריו, לאחר שהסתיים כיסוי הביטוח של חברת "הפניקס". אחותו, סיוון, סיפרה לוואלה! NEWS כי "אחי נסע לטיול אחרי צבא ולקח סאפ, אותו שכר לשעה, ונסחף לים. האזור הזה מלא בנהרות, נקיקים ולא מצאו את הסאפ שלו וזה מה שנותן לנו תקווה".

(עדכון ראשון: 20:40)

איה נעאמנה בטיול באתיופיה. באדיבות המשפחה
נעאמנה/באדיבות המשפחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully