וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילותיו האחרונות של המוצא להורג: "הם לא יודעים מה הם עושים"

לארי סוורינגן הורשע באונס, בחטיפה וברצח של נערה בטקסס ב-1998, ועונש המוות שלו נדחה חמש פעמים עד שקיבל את הזריקה הקטלנית. הוא טען לחפותו לאורך הדרך ואמר לפני מותו: "שאלוהים יסלח להם"

הסטודנטית שנרצחה, מלסיה טרוטר והרוצח לארי סוורינגן. אתר רשמי
גופתה נמצאה אחר 25 יום. מליסה טרוטר ולארי סוורינגן/אתר רשמי

טקסס הוציאה הלילה (חמישי) להורג אדם שהורשע ברצח נערה בת 19, על אף שטען לחפותו עד הרגע האחרון. לארי סוורינגן, בן 48, קיבל זריקת רעל קטלנית אחרי שהורשע ברצח מליסה טרוטר ב-1998. הוא אמר כי הרשויות התעלמו מראיות שהיו מזכות אותו, ומילותיו האחרונות היו: "אלוהים, סלח להם. הם לא יודעים מה הם עושים".

התביעה אמרה כי היא עומדת לצד "הר הראיות" ששימש להרשעתו ב-2000 בחטיפה, באונס וברצח של טרוטר, שנעלמה בדצמבר שנתיים קודם לכך ונמצאה באזור מיוער 25 ימים לאחר מכן. עורכי דינו טענו ארוכות כי ראיות פורנזיות, כמו DNA של אדם אחר שנמצא מתחת לציפורניה של טרוטר - היו צריכות לזכות אותו. לפני הוצאתו להורג, יישום עונש המוות נדחה חמש פעמים בשני העשורים האחרונים.

לטענת התביעה, ה-DNA הזר היה יכול להיות תוצאה של זיהום הזירה. "מעולם לא הייתי בטוחה יותר באשמתו מאשר אני היום", אמרה קלי בלקבורן, סגנית התובעת המחוזית שמטפלת בתיק מאז 2010. "לא הוצא להורג אדם חף מפשע. האדם שחטף, אנס וחנק את מליסה טרוטר הוצא להורג".

לפי מרכז המידע על עונש המוות, סוורינגן הוא האסיר ה-12 שהוצא השנה להורג בארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully