וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של יוסף שטבע למוות במקסיקו: "היה ילד מופלא ומלא שמחה"

21.8.2019 / 20:48

אברהם לוי סיפר כי בנו יוסף, שהיה שליח חב"ד בקוזומל, יצא לפעילות ספורט ימי עם חבריו, שבמהלכה איבד את הכרתו. לדבריו, ניסו לעשות בו החייאה במשך 45 דקות. "איבדנו צדיק, הוא היה תלמיד חכם וילד טוב"

עריכה: ניר חן

אביו של יוסף אליעזר שלמה לוי, שליח חב"ד שטבע למוות בחוף באי קוזומל שבמקסיקו, סיפר עליו היום (רביעי) כי הוא דיבר איתו בפעם האחרונה ביום חמישי. כמה שעות לפני כן, דיברו איתם בני משפחתו בשיחת ווידיאו. "הוא היה ילד צדיק", סיפר האב, אברהם לוי. "חכם בגשמיות וגם ברוחניות. הוא היה ילד מופלא, מלא שמחת חיים ועוצמות".

לוי, בן 25 מבאר שבע, איבד את הכרתו במהלך פעילות ספורט ימי אתגרי וטבע. צוותי רפואה וכוחות המשמר הימי הוזעקו למקום ואיתרו אותו ללא רוח חיים. האב אברהם סיפר כי יוסף הלך לשליחות של חצי שנה בקוזומול ואחרי שלושה חודשים התבקש לעבור למקום אחר. לדבריו, יוסף יצא לאטרקציה עם חבריו בים בשעה ש"הייתה תקלה בפלייבורד. לקח אותו פנימה למים. ניסו להציל אותו, אבל הוא הסתבך שם עם החבל. ניסו לעשות החייאה במשך 45 דקות עם מכות חשמל".

יוסף לוי תלמיד הישיבה ישראלי בן 25 שטבע למוות במקסיקו. אתר רשמי
"איבדנו צדיק אמיתי". יוסף אליעזר שלמה לוי/אתר רשמי

"ראש הישיבה התקשר לי. אמרתי לו: 'תגיד, מה קרה ליוסף?' ואז הוא אמר", הוסיף האב. הוא סיפר על בנו כי הוא היה "אוהב ספר וקורא המון, תלמיד חכם וילד טוב. לא מתעסק בשום שטויות. איבדנו צדיק אמיתי".

יו"ר זק"א, יהודה משי-זהב, סיפר הלילה כי יוסף "יצא עם כמה חברים בשעה שהים היה סוער, חברים שהיו איתו חילצו אותו. לאחר שהשגנו ויתור מהמשטרה המקומית, ארבעה חברים שמרו על גופתו וכעת חושבים מהי הדרך הכי מהירה להביאו לקבורה בארץ. כמו כן הודענו על כך למשפחתו. זה אחד מאותם אסונות שקורים בין הזמנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully