וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלמיד ישיבה ישראלי בן 25 טבע למוות באי קוזומל מול חופי מקסיקו

דנה ירקצי וסוכנויות הידיעות

21.8.2019 / 3:13

הצעיר, יוסף לוי, איבד את הכרתו במהלך פעילות ספורט ימי אתגרי ונפל למים. כוחות הצלה והמשמר הימי המקומי הוזעקו למקום ואיתרו אותו ללא רוח חיים

יוסף לוי תלמיד הישיבה ישראלי בן 25 שטבע למוות במקסיקו. אתר רשמי
טבע למוות באי קוזומל. יוסף לוי/אתר רשמי

יוסף לוי, תלמיד ישיבה ישראלי בן 25 מבאר שבע, טבע למוות אתמול (שלישי) בחוף באי קוזומל שבמקסיקו. מפרטים ראשונים עולה כי הצעיר איבד את הכרתו במהלך פעילות ספורט ימי אתגרי וטבע. צוותי רפואה וכוחות המשמר הימי הוזעקו למקום ואיתרו אותו ללא רוח חיים.

יו"ר זק"א, יהודה משי-זהב, סיפר כי לוי התנדב בבית חב"ד באזור. "בערב הוא יצא עם כמה חברים בשעה שהים היה סוער, חברים שהיו איתו חילצו אותו", סיפר. "לאחר שהשגנו ויתור מהמשטרה המקומית, ארבעה חברים שמרו על גופתו וכעת חושבים מהי הדרך הכי מהירה להביאו לקבורה בארץ. כמו כן הודענו על כך למשפחתו. זה אחד מאותם אסונות שקורים בין הזמנים".

ביום ראשון האחרון אותרה גופתה של איה נעאמנה, צעירה ישראלית בת 22, במדבר דנקיל באתיופיה. נעאמנה, סטודנטית להנדסה אזרחית, ביקרה במדינה במסגרת משלחת מטעם הטכניון, כאשר בסיום הקורס האקדמי בו השתתפה היא החליטה לצאת לטיול פרטי עם כמה מחבריה, במהלכו אבד עמה הקשר והיא לא הגיעה לנקודת המפגש שנקבעה. בן דודו של אביה, מונדר נעאמנה, סיפר כי הצעירה נמצאה על ידי מקומיים שסייעו לחברת "מגנוס" בחיפושים.

קוזומל, מקסיקו. AP
חוף בקוזומל/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully