וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהומה במשפט הגננת המתעללת: ההורים קיללו - השופט עזב את האולם

21.8.2019 / 11:04

במהלך הדיון בעניינה של מעודה בבית המשפט המחוזי בלוד, גידפו כמה מההורים את עורך דינה של מעודה וקראו קריאות נגדו. השופט הורה לעצור את הדיון ועזב את האולם. גם מעודה עצמה הוצאה מהמקום על ידי סוהרים. הדיון התחדש תחת אבטחה כבדה. מעצרה הוארך עד תום ההליכים

צילום: שלומי גבאי, עריכה: רענן פוגל

מהומה פרצה היום (רביעי) בבית המשפט המחוזי בלוד במהלך הדיון בהארכת מעצרה של הגננת כרמל מעודה, שהואשמה בהתעללות בפעוטות בגן בניהולה. הורים שהגיעו לדיון החלו לקלל את עורך דינה של מעודה, אפרים דמרי. "תתבייש לך, גם לעורך דין יש קווים אדומים", אמרו ההורים. בתגובה, השופט חגי טרסי הורה לעצור את הדיון ועזב את האולם. גם מעודה עצמה הוצאה מהמקום על ידי הסוהרים.

במהלך המהומה, אחד האבות שנכח בדיון דפק בחוזקה על השולחן ואף ניסה להתקרב לעברה של מעודה, אולם הוא נבלם על ידי המאבטחים. כמה אימהות אף פרצו בבכי. כעבור כמה דקות הוחלט לחדש את הדיון תחת אבטחה כבדה, והאב שהתפרץ הושב אף הוא לאולם.

דיון בבקשה להארכת מעצרה של הגננת המתעללת, כרמל מעודה, בית השמפט המחוזי מרכז (לוד). שלומי גבאי
בית המשפט המחוזי בלוד, היום/שלומי גבאי

מעודה הוכנסה בשנית לאולם, מלווה על ידי נציג שירות בתי הסוהר מחשש שמישהו מהמשפחות ינסה לפגוע בה. במקביל המשיכו המשפחות לסנן קללות נגדה ונגד עורך דינה.

עם התחדשות הדיון אמר השופט כי הוא "מודע לאמוציות ולרגשות", אך הוא מבקש מהמשפחות לנהוג באיפוק. השופט הדגיש כי מי שלא יתנהג כראוי, יוצא מהאולם. עורך דינה של מעודה, דמרי, ביקש לנהל את הדיון בדלתיים סגורות, אך השופט סירב. במהלך הדיון ביקשה הפרקליטות להאריך את מעצרה של מעודה עד לתום ההליכים, בטענה כי נשקפת ממנה מסוכנות.

עורך הדין הוסיף כי "לנאשמת אין כל עבר פלילי, היא שירתה שנתיים שירותי לאומי במשטרת ישראל, למדה במוסד להשכלה גבוהה וניהלה מעון. הנאשמת נורמטיבית לחלוטין והתסקיר מראה מצוקה נפשית בעקבות טראומה שעברה". עם זאת, השופט הדגיש כי מכתב האישום עולה "כי הנאשמת פגעה בקטינים באופן שיטתי וללא כל צלם אנוש".

עוד בוואלה!

זעם בקהילה היהודית בארה"ב על טראמפ: "דבריו על נאמנות מסוכנים"

לכתבה המלאה
המשטרה מבקשת להאריך את מעצרה של הגננת החשודה בהתעללות כרמל מעודה. שלומי גבאי
הפגנה מחוץ לבית המשפט/שלומי גבאי

בתום הדיון הוארך מעצרה של מעודה עד תום ההליכים, וצעקות פרצו שוב באולם, כשההורים קראו "תתאבדי", "דמרי אתה סמרטוט", ו"יש מגיע לה".

(עדכון ראשון 10:07)

הגננת המתעללת, כרמל מעודה  מראש העין במהלך דיון בעניינה, מחוזי מרכז (לוד) 25 ביולי 2019. אבי כהן
מעודה בדיון בבית המשפט, בחודש שעבר/אבי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully