וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעולם לא הסכמתי לתת גט, הכול שקר": הקלטות הבעל הסרבן נחשפות

21.8.2019 / 11:46

אחרי שלשכת הרב הראשי לישראל אישרה כי אמו של סרבן הגט תובא לקבורה בעקבות הסכמתו להתייצב בבית הדין, המעגן נשמע בהקלטה שהגיעה לידי וואלה! NEWS מכחיש את הדברים ואף תוקף את הרבנות. "אל תאמינו לתעמולה השקרית שלהם, אלוקים ישלם להם", אמר

הבעל המעגן שקבורת אמו עוכבה: "מעולם לא הסמכתי לתת גט, חבורה של שקרנים"/עריכה: רענן פוגל

הבעל המעגן שקבורת אמו עוכבה אתמול (שלישי) בהחלטה חריגה שהוביל נשיא בית הדין הרבני הגדול, הרב הראשי לישראל דוד לאו, הכחיש כי הסכים לאפשר את גירושי אשתו הראשונה. בהקלטה שהגיעה לידי וואלה! NEWS הגיב לראשונה ובמהלכה הוא נשמע אומר כי "זה הכל שקר". לדבריו, "הם מעולם לא דיברו איתי ומעולם לא הסכמתי לתת גט".

מאוחר יותר, לאחר קבורת אמו בהר הזיתים בירושלים, הבעל הוסיף לתקוף את הרבנות ואמר בשיחה עם מקורביו כי "אל תאמינו לפרופוגנדה של הרבנות. הם חבורה של שקרנים, אלוקים יעניש אותם על כך. חבורת השקרנים הזו תישרף בגיהנום".

בית הדין הרבני הגדול לערעורים, הרבנות הראשית לישראל. ירושלים אפריל 2016. רוני כנפו
בית הדין הרבני הגדול/רוני כנפו

מלשכת הרב לאו נמסר: "צר לנו כי אותו בעל מעגן אשר במשך למעלה מ-1 שנה מסרב לשחרר את אשתו מכבלי עגינותה, ממשיך בסירובו למרות הסיכומים שהושגו. אותו אדם אשר לא חס על אמו ולא על משפחתו, כאשר הוא אף נשא אישה שניה והמשיך בחייו. נשיא בית הדין הגדול ימשיך במלחמתו הבלתי מתפשרת בתופעת סרבנות הגט ויעשה כל שביכולתו, כולל סנקציות החמורות ביותר, בכדי לסיים כל מקרה עגינות שיגיע לפתחו".

הרב הראשי לאו הורה אתמול לחברה קדישא בירושלים לעכב את קבורת אמו של הסרבן המתגורר בארצות הברית שמתעקש לא לתת גט ולגרש את אשתו זה 16 שנים. למרות סירובו לתת גט, נישא הסרבן פעם נוספת לפני כמה שנים באמצעות "היתר מאה רבנים" שמאפשר חתונה כדת וכדין למרות שלא התקיימו גירושין באמצעות גט מהאישה הראשונה.

עוד בוואלה!

מהומה במשפט הגננת המתעללת: ההורים קיללו - השופט עזב את האולם

לכתבה המלאה
הרבנים הראשיים, דוד לאו ויצחק יוסף בכנס רבנים בנועם בירושלים. אוגוסט 2015. נועם מושקוביץ
"האישה תובא לקבורה". הרב לאו/נועם מושקוביץ

הרב לאו נשען בהחלטתו על כתב סירוב שהוציא בית דין בארצות הברית, ובו נכתב על ידי שלושה דיינים כי "הבעל מעגן את אשתו שנים וכבר נשא אישה אחרת שלא כדת ושלא כדין. יש למנוע מלקבור את בניו בקבר ישראל עד שיגרש את אשתו, ובפרט שאמו שנפטרה תמכה בבנה לעגן את אשתו. אנו מחליטים על פי דעת תורה שלא להרשות לקבור את אמו בקבר ישראל עד שבנה יגרש אשתו".

בעקבות הוראת הרב הראשי, נמסר מלשכתו כי הבעל הודיע שיציית ויגיע אל בית הדין. בהודעה מטעם הרב נמסר: "לאחר ישיבה של בא כוח האישה ומשפחת הנפטרת בבית הדין. היות והצדדים נמצאים במדינות שונות ואין דרך להביאם לדיון באופן מיידי, הגיעו הצדדים להסכמה במסגרתה הופקדה התחייבות המגובה בערבות כספית בבית הדין, כי הבעל המעגן יגיע לדיון בהקדם בבית הדין ויציית לפסקיו. בשל כך כעת תובא האישה לקבורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully