וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שובר את החלון עם מוט: תיעוד חילוץ תינוקת שננעלה ברכב בבאר שבע

20.8.2019 / 14:52

בת החודשיים חולצה מרכב סמוך למרכז המסחרי בעיר, לאחר שאביה יצא ממנו והדלת ננעלה. עובר אורח ניפץ את חלון המכונית והתינוקת פונתה במצב קל לבית החולים סורוקה. צפו בתיעוד

עריכה: עמית שמחה

תינוקת בת חודשיים חולצה לפני זמן קצר (שלישי) מרכב נעול בבאר שבע. עובר אורח פרץ את החלון עם מוט והוציא את התינוקת, שפונתה במצב קל לבית החולים סורוקה. גורמים המעורים במקרה סיפרו כי הוריה הגיעו יחד עם הפעוטה למרכז מסחרי בעיר. האם ירדה מהרכב ופנתה לסידוריה, ואילו האב ירד גם הוא מהאוטו, והדלת ננעלה מאחוריו.

תינוקת מחולצת מרכב נעול. צילום מסך
תינוקת מחולצת מרכב נעול/צילום מסך

בשבוע שעבר, חולצה תינוקת בת שנה ממכונית בבני ברק, זאת לאחר שנשכחה בתוכה. הפעוטה חולצה על ידי כוחות חילוץ והצלה ועוברי אורח שהגיעו אל המכונית, ברחוב הגרא בעיר. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לפעוטה טיפול רפואי ראשוני, ופינו אותה במצב קל לבית החולים שיבא.

"כשהגענו למקום ראינו את התינוקת בזרועותיו של בן משפחה, כשהיא סובלת מסימני התייבשות קלה", סיפר מאיר רוטנשטיין, חובש בכיר במד"א. "סיפרו לנו שהיא שהתה ברכב במשך יותר משעה. היא הייתה בהכרה מלאה, ביצענו בדיקות רפואיות והענקנו לה טיפול רפואי שכלל פעולות קירור והשגחה. העברנו אותה לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה לבי"ח, כשמצבה קל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully