וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם שתינוקה מת, ימים לפני הטרגדיה: "יצאתם מהרכב, תסתכלו סביב"

22.7.2019 / 22:26

אמו של התינוק שמת בעת שנשכח במכונית סגורה במודיעין עילית פרסמה הודעה בקבוצת הוואטסאפ של הורי הגן שהיא מנהלת - נגד תופעת שכחת הילדים. "כולם מדברים על עומס החום הצפוי, שחלילה לא נשכח ילד באחד הרכבים", היא שיתפה. התינוק, בן חצי שנה, הובא למנוחות בירושלים

צילום: צביקה גולובנציץ', עריכה: תומר לוי

תינוק מת ברכב סגור במודיעין עילית - כל העדכונים:

  • תינוק בן חצי שנה נשכח על ידי אמו במכונית סגורה במודיעין עילית ומת
  • עובר אורח הזעיק את מד"א: "תינוק באוטו, מהר מהר, הוא לא בהכרה"
  • הערב הובא התינוק למנוחות בהר הזיתים בירושלים
  • האם שיתפה הודעה נגד שכחת ילדים: "יצאתם מהרכב, תסתכלו מסביב"

ימים בודדים לפני שאיבדה את בנה לאחר שנשכח במכונית סגורה במודיעין עילית, פרסמה אמו של התינוק בן החצי שנה בקבוצת הוואטסאפ של הגן שהיא מנהלת הודעה נגד התופעה. מוקדם יותר הערב (שני) הוא הובא למנוחות בהר הזיתים בירושלים.

בהודעה, שהתפרסמה בקבוצת הורי גן של גרעין תורני בלוד, כתבה האם: "כולם מדברים על עומס החום הצפוי היום... יצאתם מהרכב, תסתכלו סביב, שחלילה לא נשכח ילד באחד הרכבים. במקרה חירום הזעיקו את כוחות ההצלה ואת ידידים, מעל 15,500 מתנדבים ברחבי הארץ, המתנדב שיציל את המצב יכול להיות ממש מעבר לפינה...". בסוף ההודעה נכתב: "תרגישו חובה לשתף!!!".

שיחת הווצאפ בין האם שאיבדה את הפעוט שנפטר בקבוצת הגן של הגרעין התורני בלוד שאותה היא מנהלת לחברי קבוצת הגן. אתר רשמי
ההודעה שפורסמה בקבוצת הוואטסאפ של הגן/אתר רשמי
הרכב בו נשכח התינוק בן חצי השנה במודיעין עילית, 22 ביולי 2019. אתר רשמי, אתר רשמי
הרכב שבו נשכח התינוק, היום/אתר רשמי, אתר רשמי

התינוק נשכח מוקדם יותר על ידי אמו במכונית סגורה בעיר וחולץ ממנה תוך כדי פעולות החייאה. צוותי מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים אסף הרופא בצריפין, שם נקבע מותו.

פרמדיק מד"א אורי גבריאל וחובש רפואת חירום במד"א שמואל מונק סיפרו כי אנשים שעמדו בסמוך למקום ניסו להעניק לתינוק טיפול בבית הכנסת הסמוך. "מדובר באירוע טראגי קשה", אמרו. "ראינו רכב עם דלתות פתוחות שמתוכו חולץ תינוק כבן חצי שנה לאחר ששהה ברכב סגור. אנשים במקום הכניסו את התינוק לתוך מבנה של בית כנסת סמוך והתחילו להעניק לו סיוע ראשוני".

אנשי הצוות של מד"א תיארו את מצבו של התינוק ואמרו כי "הוא היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם סימני מכת חום. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות ממושכות. צוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א שהגיע במהירות המשיך להיאבק על חייו".

צוותי מד"א במודיעין עילית במקום בו נשכח ברכב תינוק בן חצי שנה, 22 ביולי 2019. מד"א
צוותי מד"א בזירת האירוע במודיעין עילית, היום/מד"א

מוקדם יותר פורסמה השיחה שהתקבלה בקו החירום של מגן דוד אדום (מד"א) מעובר אורח שמצא את התינוק ברכב. "הילד באוטו, באוטו עכשיו. התינוק מעולף, הוא לא בהכרה", דיווח עובר האורח הנסער, שהוסיף: "תינוק באוטו, מהר מהר".

בקו החירום של מד"א הורו לו לבצע החייאה בתינוק עד להגעת האמבולנס: "אני רוצה שתעזור לי, תתקרב, תגיד לי אם הוא בהכרה, אם הוא בוכה. אנחנו מתחילים עכשיו החייאה אני רוצה להסביר לכם מה לעשות. אני רוצה שישים שתי אצבעות במרכז בית החזה בלחיצות מהירות".

עובר האורח אמר כי "צריך אמבולנס" ובקו החירום השיבו לו: "האמבולנס בדרך לשם במקביל". לאחר מכן עדכן כי "אני רואה את האמבולנס פה".

כוחות משטרה סמוך לרכב בו נשכח התינוק בן חצי השנה במודיעין עילית, 22 ביולי 2019. צביקה גולובנציץ, אתר רשמי
כוחות משטרה בזירת האירוע, היום/אתר רשמי, צביקה גולובנציץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully