וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: תינוקת חולצה ממכונית נעולה בבני ברק, מצבה קל

12.8.2019 / 14:27

עוברי אורח שהבחינו בתינוקת ניתצו את שמשת הרכב כדי לחלץ אותה לאחר שנשכחה תוכו. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי ראשוני בשטח, ופינו אותה לבית החולים תל השומר

עריכה: ניר חן

תינוקת בת שנה חולה היום (שני) ממכונית בבני ברק, זאת לאחר שנשכחה בתוכה. הפעוטה חולצה על ידי כוחות חילוץ והצלה ועוברי אורח שהגיעו אל המכונית, ברחוב הגרא בעיר. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לפעוטה טיפול רפואי ראשוני, ופינו אותה במצב קל לבית החולים שיבא - תל השומר.

בתיעד המקרה נראים עוברי אורח שככל הנראה הזעיקו את כוחות ההצלה. בשלב מסוים אחד מהם פתח בפעולות לניתוץ שמשת הרכב, זאת כדי לחלץ את הפעוטה מהרכב הנעול.

"כשהגענו למקום ראינו את התינוקת בזרועותיו של בן משפחה, כשהיא סובלת מסימני התייבשות קלה", סיפר מאיר רוטנשטיין, חובש בכיר במד"א. "סיפרו לנו שהיא שהתה ברכב במשך יותר משעה. היא הייתה בהכרה מלאה, ביצענו בדיקות רפואיות והענקנו לה טיפול רפואי שכלל פעולות קירור והשגחה. העברנו אותה לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה לבי"ח, כשמצבה קל".

פעוטה חולצה מרכב, 12 באוגוסט 2018. צילום מסך
מתוך תיעוד החילוץ בבני ברק/צילום מסך

לפני כשלושה שבועות מת תינוק כבן חצי שנה מת לאחר שננעל ברכב סגור במודיעין עילית. הוא חולץ מהמכונית, תוך פעולות החייאה. צוותי מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים אסף הרופא בצריפין, שם נקבע מותו.

פרמדיק מד"א אורי גבריאל וחובש רפואת חירום במד"א שמואל מונק סיפרו כי "מדובר באירוע טראגי קשה. ראינו רכב עם דלתות פתוחות שמתוכו חולץ תינוק כבן חצי שנה לאחר ששהה ברכב סגור. אנשים במקום הכניסו את התינוק לתוך מבנה של בית כנסת סמוך והתחילו להעניק לו סיוע ראשוני. הוא היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם סימני מכת חום. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות ממושכות. צוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א שהגיע במהירות ממשיך להיאבק על חייו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully