וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסיוע 50 אלף שקל ממשרד הפנים: הופעה בהפרדה מלאה התקיימה בנהריה

20.8.2019 / 7:09

שישה ימים לאחר ההופעה בעפולה, במודעות שנחתמו תחת ברכת שר הפנים, הוזמנו תושבי העיר למופע של הזמר שטיינמץ בהפרדה מגדרית. השר לענייני דת ציין בנאומו כי משרדו של דרעי סייע בסכום רב כדי להבטיח את קיום המופע. בשבוע הבא יופיע הזמר בחיפה לגברים בלבד

צילום: יואב איתיאל

מוטי שטיינמץ הוא הכוכב החם של הקיץ הזה למרות ואולי בגלל ההפרדה בין נשים לגברים שעליה הוא מקפיד בהופעות שלו. כך הובטח גם במודעות לקראת ההופעה אמש (שני) בהיכל הספורט העירוני בנהריה. שישה ימים בלבד לאחר ההופעה בהפרדה בעפולה והסערה שגררה סביבה. המודעות נחתמו בברכת שר הפנים אריה דרעי, ראש העיר רונן מרלי ופונקציונרים עירוניים אחרים, מה שגרר זעם ואף מכתב איום ממפלגת ישראל ביתנו, שנשאר בגדר איום אחרי שבעירייה אמרו שהאירוע לא יהיה פוליטי ושלא תהיה הפרדה.

בשדולת הנשים עוד חגגו השבוע את הניצחון המשפטי של השבוע שעבר ולא יצאו למאבק כנגד קיום האירוע. בפועל, בנהריה ממש כמו בעפולה, ההפרדה החלה כבר בכניסה. נשים נכנסו מכניסה אחת של היכל הספורט, מימין, גברים מהכניסה האחרת, משמאל. סדרנים של חברת אבטחה וקומץ מארגנים בחולצות לבנות הורו לנשים תועות שהגיעו לכניסת הגברים לעבור לכניסת הנשים, גם אם הגיעו עם בעליהן.

הופעה של חיים ישראל ומוטי שטיינמץ בנהריה 19 באוגוסט 2019. יואב איתיאל
ההופעה של חיים ישראל ומוטי שטיינמץ בנהריה/יואב איתיאל

בפנים, אחרי תפילת ערבית לגברים במבואה ובאיחור של כ-45 דקות החל בסופו של דבר האירוע מול יציעים שהתמלאו כליל. נשים ביציע הימני וביציע האחורי. גברים ביציע שמאל ועל רחבת הפרקט, כסאות פלסטיק. אינספור נאומים שולבו לתוך האירוע המוסיקלי. ראש העיר רונן מרלי ציין בדבריו כי "מה שיפה פה הוא שבמקביל מופיע בטיילת המזח בעיר - נתן גושן".

הזמר חיים ישראל חימם וסיפק את הנופך המזרחי של הערב. הוא סיים עם השיר "ביחד" של להקת "גאיה", בכוונה גדולה ואיחל אחדות. כשעתיים לאחר השעה שהייתה נקובה במודעות עלה "עומר אדם של הזמר החרדי", כך הוצג גם כאן ילד הפלא של העת הזו, מוטי שטיינמץ שפתח את ההופעה שלו במילות תודה לראש העיר "מר רונן היקר" ולממלא מקומו חיים רואש. ב-10 שקלים לכרטיס ההופעה הייתה לבטח מסובסדת אלא שאיש אינו רוצה לומר בדיוק בכמה.

עוד בוואלה!

חברות הקונגרס שכניסתן נאסרה: לא ניתן לנתניהו להסתיר את המציאות

לכתבה המלאה
הופעה של חיים ישראל ומוטי שטיינמץ בנהריה 19 באוגוסט 2019. יואב איתיאל
שטיינמץ פתח במילות תודה לראש העיר וממלא מקומו. ההופעה בהפרדה בנהריה/יואב איתיאל

רמז התקבל בנאומו של השר לענייני דת, יצחק וקנין (ש"ס) ממושב יערה הסמוך. הוא ציין כי המשרד של דרעי העמיד 50 אלף שקלים שהבטיחו את קיומו של האירוע. כמו כל מי שעלה על גם הוא המטיר שלל מחמאות על ראש העיר רונן מרלי ועל מ.מ. ראש העיר, חיים רואש, מנכ"ל העירייה אלי אלבז, מנהל מחלקת תרבות תורנית עופר אלקיים, ראש המועצה האיזורית מעלה יוסף, שמעון גואטה וסגני ראשי ערים בהם בלט מיכי אלפר, מ"מ ראשת העיר חיפה מטעם "דגל התורה".

בשבוע הבא הוא יארח מספר דומה של אנשים להופעה של מוטי שטיינמץ במרכז הקונגרסים של חיפה. המודעות לקראת המופע בחיפה מבטיחות לא הפרדה כי אם אירוע נטול נשים בכלל, לגברים בלבד. לדרישת שדולת הנשים היתה אמורה להתקיים אתמול-שלשום במחלקה המשפטית של עיריית חיפה הערכה מחודשת לחוקיות האירוע השנוי במחלוקת ציבורית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully