וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'פרי אפשטיין התאבד, נעצרו חשודים ברצח דביר שורק: כותרות השבת

המיליארדר, שהורשע בעבירות מין, נמצא תלוי בתאו במתקן הכליאה בניו יורק. כוחות הביטחון עצרו שני חשודים במהלך המצוד אחר רוצחי החייל דביר שורק. צה"ל סיכל ניסיון חדירה של ארבעה מחבלים מרצועת עזה. חשש לשיבושים בתנועת הרכבות

אתר רשמי

בתום מצוד: כוחות הביטחון עצרו את המחבלים שרצחו את דביר שורק

כוחות הביטחון עצרו הערב (שבת) שני חשודים במעורבות ברצח רב-טוראי דביר שורק בן ה-19 סמוך למגדל עוז לפני כיומיים. השניים, נסיר עסאפרה וקאסם עסאפרה, נעצרו בבית בכפר בית כאחל, הודות למאמצים מודיעניים וטכנולוגיים של שב"כ, משטרת ישראל וצה"ל. החשודים הועברו לחקירת שב"כ.

ראש הממשלה בירך את כוחות הביטחון על איתור המחבלים. "אני משבח את השב"כ וכוחות הביטחון שלכדו את רוצחיו של דביר שורק תוך 48 שעות", אמר נתניהו. "בשנים האחרונות כוחותינו שמו ידם על כל המרצחים הפלסטינים שפגעו בישראלים והיום הם עשו זאת שוב. נמשיך להילחם בטרור בעוצמה בכל החזיתות".

איש העסקים ג'פרי אפשטיין שהורשע בעבירות מין שם קץ לחייו

איש העסקים ג'פרי אפשטיין שהורשע בעבירות מין שם קץ לחייו. אנשי מתקן הכליאה בו הוחזק אפשטיין מצאו אותו תלוי בתאו סמוך לשעה 06:00 (שעון מקומי). עם זאת, מועד מותו המדויק ונסיבותיו טרם התבררו. לפני כשבועיים אפשטיין נמצא חבול ושוכב בתנוחת עובר, בתא המעצר שלו בבית הכלא בניו יורק. אפשטיין, המוחזק במתקן הכליאה "מטרופוליטן" זאת כחלק ממשפטו באשמת סרסור וסחר בנערות, נמצא בהכרה למחצה עם סימנים על צווארו. בשל אותו ניסיון, אפשטיין היה אמור להיות תחת השגחה צמודה ובשלב זה לא ברור כיצד הצליח לשים קץ לחייו.

ההתאבדות באה שעות לאחר שנחשפו מסמכים בני כ-2,000 עמודים הקשורים למיליארדר, כחלק ממשפט שמנהלת אחת המתלוננות נגד ג'יזלין מקסוול, שלטענתה גייסה את הנערות עבור אפשטיין. המסמכים חושפים את דפוס פעולתו של אפשטיין, הנאשם בפדופיליה ובסחר בנערות, אך סותרים לכאורה את השאלות על מעורבותם של מנהיגי העולם במעשים, בהם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ והנשיא לשעבר ביל קלינטון.

סוכל ניסיון חדירה: ארבעה מחבלים נהרגו מאש צה"ל בגבול עזה

ארבעה מחבלים נהרגו הלילה במהלך חילופי אש עם צה"ל לאחר שהתקרבו לגדר המערכת בגבול רצועת עזה וניסו לחדור לשטח ישראל. על פי הודעת דובר צה"ל, הם זוהו על ידי תצפיות מתקרבים לגדר בדרום הרצועה, כשהם מצוידים ברובי קלצ'ניקוב, רימוני יד ומטול RPG. על פי ההודעה, "לוחמי צה"ל, שנערכו לאירוע בעקבות הזיהוי, פתחו באש לאחר שאחד המחבלים חצה את הגדר והרגו אותם. במהלך האירוע הושלך רימון על ידי המחבלים". עוד נמסר כי "אין נפגעים לכוחותינו ולא נגרם נזק".

בכלי התקשורת הפלסטיניים דווח כי במסגרת חילופי הירי נהרגו ארבעה חמושים, וכן דווח על השלכת הרימונים על חיילי צה"ל, ובמקביל, ברשת "סקיי ניוז" בערבית דווח כי עמדת חמאס הותקפה באזור דיר אל-בלאח שבמרכז הרצועה וכי שלושה פלסטינים נהרגו מהאש.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

חשש לשיבושים בתנועת הרכבות: אלמונים חיבלו במערכת האיתות ליד לוד

נזק כבד נגרם לפנות בוקר למערכת האיתות של רכבת ישראל ליד לוד. מהרכבת נמסר כי בשלב זה קיים חשש לשיבושים בתנועת הרכבות הנוסעות דרומית ללוד: קו באר שבע-תל אביב-נהריה (דרך קריית גת), קו בית שמש-תל אביב, ובקו הפרברי אשקלון/רחובות-בנימינה. המערכת שומרת על בטיחות תנועת הרכבות, ואלמונים פרצו וחיבלו במאות מטרים של כבלי תקשורת מסיבה שטרם ברורה.

עם הופעת החיווי במרכז השליטה הרכבתי, הוזעקו למקום סיירי בטחון וצוותים של רכבת ישראל, והוזעקו כוחות משטרה וזיהוי פלילי, אשר החלו בחקירת האירוע. ברכבת מבצעים הערכות מצב שוטפות ופועלים כמיטב יכולתם על מנת לתקן את הנזק, ולחדש את תנועת הרכבות כסדרה עם חידוש השירות. מהרכבת נמסר כי "אנו ממליצים לנוסעינו להתעדכן בערוצי המדיה של הרכבת: פייסבוק ואתר האינטרנט, וכן להישמע לכריזה בתחנות וברכבות. מוקד השירות הטלפוני (*5770) יעמוד לרשות הנוסעים החל מהשעה 20:40.

הולכת רגל בת 18 נהרגה מפגיעת רכב בטירה; צעיר נהרג בבית קמה

שני הרוגים בתוך שעה בתאונות דרכים. בטירה שבשרון נהרגה הולכת רגל בת 18 שנפגעה מרכב. הצעירה, תושבת לוד, הגיעה למרכז הרפואי מאיר בכפר סבא כשהיא פצועה באורח קשה, אולם הרופאים נאלצו לקבוע את מותה. הנהג בן 20 מטירה, הגיע לתחנת המשטרה ועוכב לחקירה בסיומה נעצר. מבדיקת ראשונית עולה החשד כי מדובר בתאונת פגע וברח.

דיווח: בפעם החמישית - צפון קוריאה שיגרה שני טילים לעבר הים

קוריאה הצפונית שיגרה בפעם החמישית שני טילים בלתי מזוהים לעבר הים מחופיה המזרחיים - כך הודיע הצבא הדרום קוריאני. זאת, בהמשך לסדרת שיגורים שבוצעו לאחרונה על ידי פיונגיאנג, מאז הסכמתו של המנהיג קים ג'ונג און לנשיא דונלד טראמפ לחדש את השיחות על הפירוק מנשק גרעיני.

הפסקת חשמל נרחבת בבריטניה, כולל בלונדון: שיבושים ברכבות

הפסקת חשמל נרחבת פקדה אזורים בלונדון ובדרום מזרח אנגליה, וגרמה לשיבוש בתנועת הרכבות והפסקת הרמזורים. שירותי הרכבות בתוך ומחוץ ללונדון, בהם של חברת "תמזהלינק", "סאות'רן" ו"גטוויק אקספרס" סבלו מעיכובים וביטולים. רשות התחבורה בלונדון מסרה כי קו ויקטוריה של הרכבת התחתית בעיר הופסק. בנמלי התעופה הסמוכים לעיר לא נרשמו שיבושים, אולם בחלקם דווח על שמיעת אזעקות עם נפילת החשמל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully