וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולכת רגל בת 18 נהרגה מפגיעת רכב בטירה; צעיר נהרג בבית קמה

שני הרוגים בתאונות דרכים ברחבי הארץ בתוך שעה. סמוך לבית קמה נהרג צעיר כבן 20 בהתהפכות רכב. צעיר נוסף שהיה עמו נפצע באורח בינוני. בטירה שבשרון נהרגה הולכת רגל בתאונת פגע וברח

זירת המקרה בו התהפך רכב סמוך לבית קמה ונהרג גבר בן 20. 09 באוגוסט 2019. דוברות מרחב נגב, אתר רשמי
זירת התאונה בבית קמה/אתר רשמי, דוברות מרחב נגב

שני הרוגים בתוך שעה הערב (שישי) בתאונות דרכים. בטירה שבשרון נהרגה הולכת רגל בת 18 שנפגעה מרכב. הצעירה, תושבת לוד, הגיעה למרכז הרפואי מאיר בכפר סבא כשהיא פצועה באורח קשה, אולם הרופאים נאלצו לקבוע את מותה. הנהג בן 20 מטירה, הגיע לתחנת המשטרה ועוכב לחקירה בסיומה נעצר. מבדיקת ראשונית עולה החשד כי מדובר בתאונת פגע וברח, והנהג יובא מחר לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בפתח תקווה.

בכביש 293 סמוך לבית קמה שבמועצה האזורית בני שמעון לכיוון שדה צבי נהרג צעיר כבן 20 בהתהפכות רכב. צעיר נוסף כבן 20 נפצע באורח בינוני, עם חבלות בראש ובבטן.

ההרוג בתאונה בבית קמה הוא ככל הנראה נהג הרכב, והפצוע הוא נוסע שנסע עמו. פרמדיק מד"א נג'יב סאנע וחובש מד"א עלי אל נימר סיפרו כי "כשהגענו המקום היה חשוך. ראינו בשדה בצד הדרך רכב מעוך והפוך על הצד. בתוך הרכב נלכד צעיר כבן 20. הוא היה מחוסר הכרה. בסיוע הכבאים חילצנו אותו מהרכב, ביצענו בדיקות רפואיות. הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו".

שני הרוגים ושני פצועים בינוני-קשה בהתהפכות מכונית בכביש 264, בסמוך למושב שובל שבנגב,  12 ביולי 2016. דוברות מד"א, מד"א
שני הרוגים בכבישים/מד"א, דוברות מד"א

השניים המשיכו וסיפרו כי "צעיר נוסף כבן 20 שכב מחוץ לרכב כשהוא בהכרה מעורפלת וסובל מחבלות בראש ובבטן. לאחר טיפול ראשוני בשטח פינינו אותו לבית חולים תוך המשך טיפול כשמצבו בינוני ויציב".

עוד בוואלה!

בצל הנסיגה של ארה"ב, דאעש מרים שוב את הראש בסוריה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully