וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיור לא מוגן: רכב התנגש במרכז לקשיש ברעננה, שתי נשים נפצעו קל

8.8.2019 / 13:00

הנהגת בת ה-74 איבדה שליטה על הרכב מסיבה שטרם התבררה והתנגשה במבנה. למקום נגרם הרס רב, אולם מלבד הנהגת ואישה נוספת שנפצעו באורח קל, לא היו נפגעים נוספים בתקרית

עריכה: ליר שפיגלר

אישה בת 74 התנגשה הבוקר (חמישי) עם מכוניתה במבנה המשמש מרכז יום לקשיש ברעננה. מעוצמת הפגיעה, הנהגת הצליחה לחדור לשטח המבנה עם הרכב. הנהגת, ואישה נוספת בת 34 נפצעו קל בתקרית והן פונו על ידי צוות מד"א לקבלת טיפול רפואי בבית החולים מאיר שבכפר סבא.

התקרית התרחשה מעט לפני השעה תשע ברחוב חנה סנש ברעננה, אז מסיבה שטרם התבררה, הנהגת איבדה שליטה על הרכב. זמן קצר לאחר מכן התקבלה הקריאה במוקדי החירום וההצלה. מהתיעודים השונים שצולמו במקום עולה כי הרס רב נגרם למבנה, אולם למעט האישה והנהגת לא דווח על נפגעים נוספים.

רכב נכנס בבית אבות ברעננה 8 באוגוסט 2019. אתר רשמי
זירת התאונה ברעננה, היום/אתר רשמי

חובש מד"א מחמוד אבו ראס סיפר כי כשצוות החירום הגיע למקום, הוא ראה את שער הכניסה שבור ואת הרכב בלובי המבנה לאחר שפגע בו ועקר את דלת הכניסה. "אישה בת 34 שכבה בחצר כשהיא בהכרה מלאה וסובלת מחבלות בגפיים ונהגת הרכב ישבה בתוך המבנה כשהיא בהכרה מלאה ובחרדה".

"ביצענו בדיקות רפואיות ראשוניות לשתי הנפגעות וערכנו סריקה במקום על מנת לוודא שאין נפגעים נוספים. העלנו את הפצועות לאמבולנס ופינינו אותן במצב יציב לבית החולים", הוסיף החובש.

עוד בוואלה!

לחץ כבד להסגרת המחבלים: כך מתנהל המצוד לאחר הפיגוע הקטלני

לכתבה המלאה
רכב נכנס בבית אבות ברעננה 8 באוגוסט 2019. אתר רשמי
מרכז היום לקשיש ברעננה, הבוקר/אתר רשמי
רכב נכנס בבית אבות ברעננה 8 באוגוסט 2019. אתר רשמי
מרכז היום לקשיש ברעננה, הבוקר/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully