וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 4 שנים במסתור: נתפס מיליונר שרצח את אשתו בקליפורניה

פיטר צ'דוויק הצליח להימלט בעת משפטו על רצח אשתו, אך רשויות ההגירה במקסיקו לכדו אותו בזכות מידע שקיבלו לאחרונה. הוא נהג לשהות בבתי מלון מפוארים והוא השתמש בזהויות בדויות. "זהו יום מתוק לתפוס את אחד הפושעים המבוקשים ביותר באמריקה"

צילום: רויטרס, עריכה: תומר לוי

מיליונר בריטי, שהיה מבוקש בארבע השנים האחרונות בחשד שרצח את אשתו בביתם בקליפורניה, נתפס במקסיקו והוסגר לארצות הברית.

פיטר צ'דוויק, בן 55, היה במנוסה מאז שלא הגיע לדיון בעניניו בינואר 2015. צ'דוויק, שלו יש אזרחות אמריקנית, נמצא בזכות מידע שהתקבל אחרי שהמשטרה הציעה מאה אלף דולר למי שימסור פרטים שיובילו ללכידתו. המקרה שלו אף נתן השראה למשטרה להפיק פודקסט - "סופרים לאחור עד המעצר" - שמשך מאות רמזים מכל רחבי העולם.

מפקד משטרת ניופורט ביץ' שבקליפורניה, ג'ון לואיס, אמר במסיבת עיתונאים מיוחדת שכונסה אתמול כי צ'דוויק נעצר על ידי רשויות ההגירה סמוך למקסיקו סיטי ביום ראשון בלילה. בהמשך, הוא הועבר בטיסה ללוס אנג'לס. "אנחנו סבורים שהוא היה במקסיקו מאז היעלמותו", הוא הוסיף. "הוא השתמש בשורת זהויות בדויות והשיג כמה תעודות זהות מזויפות". עוד אמר מפקד המשטרה כי צ'דוויק שהה בבתי מלון מפוארים, אך כשנדרש להציג תעודות זהות הוא השתכן במלונות צנועים יותר.

התובע במחוז אורנג', טוד ספיצר, אמר: "זהו יום מתוק. תפסנו את אחד הנמלטים המבוקשים ביותר של אמריקה".

המיליונר פיטר צ'דוויק. אתר רשמי
חנק את אשתו בזמן ויכוח על גירושים. צ'דוויק לאחר מעצרו/אתר רשמי

הפרשה החלה ב-2012, כשצ'דוויק התקשר למשטרה ואמר שאשתו, קווי צ'ו, נרצחה על ידי בעל מקצוע שלאחר מכן לקח אותו כבן ערובה בביתם. הוא אמר שהרוצח הכריח אותו לנסוע למקסיקו כדי להשליך את הגופה, אבל המשטרה מצאה את צ'דוויק, שעשה את הונו בנדל"ן, בסמוך לגבול. הוא נעצר אחרי שהשוטרים מצאו דם מתחת לציפורניו ושריטות על צווארו.

כעבור כמה ימים, נמצאה הגופה של אשתו בפח אשפה בסמוך לעיר הסמוכה סן דייגו. לפי התביעה, צ'דוויק חנק אותה למוות במהלך ויכוח על האפשרות שיתגרשו, והוא שוחרר בערבות של מיליון דולר בדצמבר 2012 אחרי שוויתר על הדרכונים שלנו. ואולם, הוא הצליח להימלט שנתיים לאחר מכן והותיר אחריו רמזים מטעים כדי להוביל את הרשויות להאמין שהוא ברח לקנדה. אם יורשע, הוא צפוי להישלח למאסר עולם.

עוד בוואלה!

870 קמ"ר בחודש: זינוק של 278% בכריתת יער האמזונס בברזיל

לכתבה המלאה
המיליונר פיטר צ'דוויק ואשתו שרצח. אתר רשמי
גופתה נמצאה בפח זבל. צ'דוויק ואשתו/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully