וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה נורה? נערה בריטית נעלמה במעבה הג'ונגל של מלזיה

6.8.2019 / 23:09

מסוק וכלבי גישוש הצטרפו ל-150 אנשי חילוץ הסורקים אחרי נורה קווירין בת ה-15, שלדברי הוריה נעלמה מחדר באתר הנופש שבו בילו. בשלב זה, המשטרה לא סבורה כי מדובר בחטיפה

משטרת מלזיה שלחה מסוק וכלבי גישוש לחיפושים אחרי נערה בריטית בת 15, שנעלמה בשמורת טבע ביום ראשון. משפחתה של נורה קווירין אמרה כי גילו על היעלמותה מאתר הנופש דוסון שבמדינת המחוז הדרומית נגרי סמבילן ביום ראשון בבוקר, כשחלון חדרה נותר פתוח. עם זאת, המשטרה אמרה כי אין סימנים לרקע פלילי בשלב זה.

מפקד המחוז, מוחמד נור מרזוק בסאר, אמר כי צוותי החילוץ סרקו את האזורים המקיפים את מתחם הנופש עד השעה 3:00 הבוקר, אבל לא מצאו שום רמז שיכול להסביר מה קרה לנערה. לדבריו, המבצע, בהשתתפות כ-150 אנשים, יחודש בהמשך הבוקר, עם סיוע של מסוק וכלבי גישוש במעבי הג'ונגל.

נורה קווירין, נערה בריטית שנעלמה במעבי הג'ונגל של מלזיה. אתר רשמי
המשפחה מבקשת מידע מכל מי שראה אותה. נורה קווירין/אתר רשמי

המשפחה של נורה, נערה בעלת צרכים מיוחדים, אמרה כי היא "אף פעם לא הולכת לשום מקום לבדה". בהצהרה שמסרה המשפחה, נאמר כי הנערה "אינה כמו בנות 15 אחרות" והיא נראית צעירה יותר. "היא לא יכולה לדאוג לעצמה לבדה, והיא לא תבין מה קורה", אמרה המשפחה. "אין לנו סיבה להאמין שהיא יצאה לשוטט ושהיא הלכה לאיבוד".

נורה, בת לזוג מאירלנד ומצרפת שחי בלונדון כ-20 שנה, הגיעה למתחם יחד עם המשפחה ביום שבת לחופשה בת שבועיים. אביה הזעיק את המשטרה בשעה 8:00 בבוקר יום ראשון, ולחיפושים מסייעים בני השבט הילידי אורנג אסלי. בעלי מתחם הנופש פרסם בפייסבוק הודעה שבה כתב שהמקום "מודאג ומוטרד מאוד" ומתפלל למען שובה של נורה בבטחה. המקום מארח עד 20 בני אדם בשבעה בתים שונים, והוא סמוך לשמורה שגודלה 16 קמ"ר.

עוד בוואלה!

רוחאני מזהיר: מלחמה עם איראן תהיה אם כל המלחמות

לכתבה המלאה
חיפושים אחר נורה קווירין, נערה בריטית שהלכה לאיבוד ביערות מלזיה. רויטרס
עדיין לא מצאו שום רמז שיכול להסביר מה קרה לנורה. החיפושים במלזיה/רויטרס

משרד החוץ של אירלנד מסר כי בדבלין "מודעים למקרה ומספקים סיוע קונסולרי" למשפחה. ככל הידוע, נורה נסעה עם דרכון אירי, שבה נולדה אמה מייבך.

דודתה של נורה פתחה עמוד לאיסוף תרומות, שצבר יותר מ-11,500 ליש"ט על מנת לכסות את ההוצאות הלא צפויות של המשפחה, במקביל לחברים נוספים שעושים את דרכם למלזיה. המשפחה קראה לכל מי שגר באזור "לצאת ולהשתתף בחיפושים".

(עדכון ראשון 12:44)

חיפושים אחר נורה קווירין, נערה בריטית שהלכה לאיבוד ביערות מלזיה. רויטרס
יותר מ-11,000 ליש"ט נאספו לכיסוי עלויות החיפושים. שוטר במהלך החיפושים במלזיה/רויטרס
חיפושים אחר נורה קווירין, נערה בריטית שהלכה לאיבוד ביערות מלזיה. רויטרס
רכב חילוץ בכניסה לשמורת הטבע המלזית/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully