וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רודן טורקמניסטן הזים את השמועות על מותו בנסיעה אל "שערי הגיהנום"

6.8.2019 / 11:49

גורבנגולי ברדימוחמדוב בן ה-62 לא נראה בציבור כמה שבועות, שבמהלכם נפוצו דיווחים לא מאומתים על מותו. בטלוויזיה הרשמית פורסם קטע מהחופשה שבה הוא נמצא, כשהוא נוסע בין היתר במכונית מרוץ למכתש במדבר ומשחק באולינג

עריכה: עמית שמחה

רודן טורקמניסטן גורבנגולי ברדימוחמדוב הזים שבועות של שמועות על מותו, זאת אחרי היעלמותו מעין הציבור, כשנראה בטלוויזיה הממלכתית כשהוא נוהג במכונית מרוץ דרך מכתש גז בוער המכונה "שערי הגיהנום".

המנהיג בן ה-62 לא נראה מאז סוף יולי, וכמה כלי תקשורת זרים, שציטטו גורמים עלומים, דיווחו אז כי הוא מת. עם זאת, הממשלה במדינה שבמרכז אסיה הכחישה זאת ואמרה כי יצא לחופשה. ביום ראשון שודר קטע מהחופשה של ברדימוחמדוב, שבה הוא נראה נוסע במכונית מרוץ לעבר המכתש שנמצא בלב מדבר קרקום. בנוסף לכך, נראה הרודן, שלבש מדים בסגנון צבאי וחבש כובע לאחור, משחק באולינג לקול תשואות מחיאות כפיים.

ברדימוחמדוב שולט על טורקמניסטן, רפובליקה סובייטית לשעבר שמייצאת גז לסין ולרוסיה, מאז מותו של הרודן הקודם ספרמורט ניאזוב ב-2006. הוא מכונה "ארקדג", "המגן", והוא מקדם את בנו סרדר, שנחשב ליורש אפשרי שלו אחרי שמונה ביוני האחרון למושל אחד המחוזות במדינה.

אחרי השמועות על מותו: נשיא טורקמינסטן גורבנגולי ברדימוחמדוב 
הופיע בטלוויזיה נוהג במכונית ראלי במכתש "שערי הגיהנום". אתר רשמי
ברדימוחמדוב נוהג במכונית המרוץ/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully