וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבועיים אחרי שנפצע בתאונה: בן שנתיים מהצפון מת בבית החולים

5.8.2019 / 23:24

הפעוט ריאן עבאס נפצע אנוש בתאונה בצומת כליל שבגליל המערבי ומאז אושפז עם פגיעות קשות כשהוא מונשם. מאז, חלה החמרה במצבו ומותו נקבע במרכז הרפואי שבנהריה. אביו ואמו, שנפצעו אף הם, שוחררו מבית החולים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מותו נקבע בבית החולים. עבאס/מערכת וואלה!, צילום מסך

מותו של פעוט בן שנתיים נקבע הערב (שני) במרכז הרפואי לגליל, שבועיים אחרי שנפצע באורח אנוש בתאונת דרכים סמוך לצומת כליל שבגליל המערבי. הפעוט, ריאן 'יוני' עבאס מאבו סנאן, הובא לבית החולים עם פגיעות קשות בראשו, בבטן ובעמוד השדרה.

בשבועיים האחרונים אושפז ביחידה לטיפול נמרץ לילדים כשהוא מונשם, ומאז חלה החמרה במצבו. אביו של עבאס, שהיה אף הוא מאושפז, שוחרר לפני כשבוע ואמו שוחררה אתמול. המרכז הרפואי לגליל מסר כי הוא "משתתף בצערה של המשפחה".

בית חולים הגליל המערבי בנהריה 17 ביולי 2017. אדריאן הרבשטיין, אדריאן הרבשטיין
המרכז הרפואי לגליל שבנהריה/אדריאן הרבשטיין, אדריאן הרבשטיין

עבאס הוא ההרוג השלישי היום, ועל פי נתוני עמותת "אור ירוק" 196 בני אדם נהרגו מתחילת השנה בתאונות דרכים - 19 יותר מאשר בתקופה המקבילה בשנה שעברה. ארז קיטה, מנכ"ל העמותה, מסר כי "עוד יום דמים בכבישים ונדמה שלאף אחד לא באמת אכפת. שנת 2019 מסתמנת עד כה כשנה קשה וקטלנית בהשוואה לשנה הקודמת. במשרד התחבורה והבטיחות בדרכים לא יכולים לשבת בחיבוק ידיים וחייבים להכריז על מצב חירום בכבישים".

קיטה הרחיב כי "חייבים להוסיף תקציבים לטובת שיפור התשתית בכבישים, לתוספת של ניידות ושוטרים ולהגברת המודעות בקרב הנהגים. חייבים להתמקד בצמצום התאונות בעיקר בקרס האוכלוסיות הנמצאות בסיכון כמו ילדים, קשישים, הולכי רגל, רוכבי דו גלגלי ובחברה הערבית. לא רק הנהג אשם בתאונות הדרכים, גם למדינה יש אחריות".

עוד בוואלה!

איתור כלי הרצח או DNA: מה ניתן ללמוד מהוצאת גופת נאוה אלימלך

לכתבה המלאה
הפעוט שנהרג בתאונת הדרכים סמוך לצומת כליל שבגליל המערבי. חוסאם סעב, אתר רשמי
שבועיים לאחר שנפצע אנוש בתאונה. ריאן 'יוני' עבאס/אתר רשמי, חוסאם סעב
הפעוט שנהרג בתאונת הדרכים סמוך לצומת כליל שבגליל המערבי. חוסאם סעב, אתר רשמי
הפעוט ריאן 'יוני' עבאס/אתר רשמי, חוסאם סעב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully