וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקירת הנער מחוץ להוסטל ללהט"ב: הוארך מעצרו של החשוד השלישי

על פי החשד, הצעיר בן ה-24 מצפון הארץ שנעצר אתמול הוא לא מי שדקר את הנער בן 16 - אך במשטרה סבורים כי יש לו חלק מרכזי בפרשה. הוא אינו קרוב משפחתם של הקורבן ושני אחיו, אשר מעצרם הוארך כבר ביום רביעי. מעצרו הוארך בארבעה ימים בבית משפט השלום בתל אביב

עריכה: עמית שמחה

מעצרו של החשוד השלישי במעורבות בדקירת הנער בן ה-16 מחוץ להוסטל לבני נוער להט"ב בתל אביב הוארך היום (שישי) בארבעה ימין בבית משפט השלום בתל אביב. החשוד, צעיר בן 24 מצפון הארץ וחבר המשפחה, נעצר אתמול ונחקר במשטרה לאחר מעצרו, כאשר על פי החשד, הוא לא מי שדקר את הנער - אך יש לו חלק מרכזי בפרשה. החשוד הנוסף אינו קרוב משפחתם של הקורבן ואחיו.

הוא נעצר בפרשה לצד אחיו בני ה-23 וה-28 של הנער מטמרה שבאזור הצפון, שמעצרם הוארך כבר ביום רביעי בבית משפט השלום בתל אביב בשישה ימים. הם חשודים בניסיון רצח. בבקשת המשטרה נכתב כי אחד מהם תקף את אחיו וגרם לפציעתו בכוונה לגרום למותו. "החשוד תקף את אחיו וגרם בכוונה לפציעתו במטרה לגרום למותו", אמר גם נציג צוות החקירה של מרחב יפתח. אולם, פרקליטו של אחד האחים החשודים אמר כי למרשו "אין בעיה עם הומואים, אין לו בעיה עם אף אחד".

עו"ד דבאח עאדל אמר אז כי "היה דיון לא פשוט. ניסיתי לשכנע את השופטת שתרד מהמבוקש, הם ביקשו שמונה ימים. בית המשפט שמע חלק מהטענות, וראה לנכון בשלב הזה להאריך את המעצר עד ליום שני". האחים טוענים כי הם לא היו באזור ולא חלק מהאירוע.

דיון בהארכת מעצר צעיר בן 24 מצפון הארץ שחשוד שהיה שותף לדקירתו של הנער בן ה-16 מחוץ להוסטל לבני נוער להט"ב בתל אביב. 2.8.2019. אבי כהן, אתר רשמי
החשוד במהלך הדיון בהארכת מעצרו, היום/אתר רשמי, אבי כהן

בית המשפט הטיל על הפרשה צו איסור פרסום. במהלך המקרה, שאירע בשבוע שעבר, הותקף הנער מחוץ למקלט "בית דרור" בעיר ונפצע באורח קשה. הוא פונה לבית החולים איכילוב ומאז חל שיפור במצבו, שמוגדר כעת כבינוני. ביום שלישי האחרון, בתום ארבעה ימי חיפושים, שני אחיו של הנער הסגירו את עצמם לידי המשטרה.

בעקבות דקירת הנער, התקיימה ביום ראשון צעדת מחאה בתל אביב תחת הכותרת "נלחמות על החיים", בהובלת הקהילה הטרנסית. המפגינים, בהם חברי כנסת ומנהיגי הקהילה הגאה, צעדו משדרות וושינגטון לרחוב רוטשילד, הניפו את דגל הקהילה וקראו לשוויון זכויות. יעל סיני, מנהלת "בית דרור", נאמה על הבמה באירוע ואמרה כי "לא מספיק שהחניכים שלנו מרגישים בטוחים בבית דרור, מגיע להם להיות בטוחים בכל מקום. הדקירה פגעה בגופו של נער אחד, היא טלטלה משפחה אחת, אך זהו לא אירוע פרטי. זה אחד מרגעי השיא שחברי הקהילה שלנו סופגים יום-יום".

עוד בוואלה!

מפלגות בסכנת הכחדה: האות ניתן - ומשתה המנדטים הגדול בפתח

לכתבה המלאה
זירת דקירת הנער בן ה-16 בתל אביב - 26/7. אבי כהן
זירת הדקירה, לפני שבוע/אבי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully