וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר החשודים בדקירת אחיהם ליד מקלט לנוער להט"ב

31.7.2019 / 18:07

השניים הסגירו עצמם למשטרה בתום ארבע ימים של מצוד אחריהם, ומעצרם הוארך בשישה ימים. הנער, בן מיעוטים תושב הצפון, נפצע באורח קשה והועבר לבית החולים איכילוב במצב קשה, ולאחרונה חל שיפור במצבו. פרקליטו של אחד החשודים: "אין לו בעיה עם הומואים"

עריכה: ניב מעוז

שני אחיו של הנער בן ה-16, שנדקר מחוץ להוסטל "בית דרור" לבני נוער להט"בים בתל אביב, הובאו היום (רביעי) לבית משפט השלום בתל אביב לדיון בהארכת מעצרם. השניים הסגירו את עצמם לכוחות המשטרה אתמול בחלוף ארבע ימים מהדקירה, ונעצרו. צו איסור פרסום הוטל על החקירה. פרקליט אחד האחים החשודים אמר היום כי למרשו "אין בעיה עם הומואים, אין לו בעיה עם אף אחד".

המשטרה מבקשת להאריך את מעצרו של אחד האחים בשמונה ימים, בחשד לניסיון לרצח. בבקשת המשטרה נכתב כי החשוד תקף את אחיו וגרם לפציעתו בכוונה לגרום למותו. "החשוד תקף את אחיו וגרם בכוונה לפציעתו במטרה לגרום למותו", אמר נציג צוות החקירה של מרחב יפתח. מעצרם של השניים הוארך לבסוף בשישה ימים.

עו"ד דבאח עאדל אמר כי "היה דיון לא פשוט, ניסיתי לשכנע את השופטת שתרד מהמבוקש, הם ביקשו שמונה ימים. בית המשפט שמע חלק מהטענות, וראה לנכון בשלב הזה להאריך את המעצר עד ליום שני". האחים טוענים כי הם לא היו באזור ולא חלק מהאירוע.

הנער, בן מיעוטים תושב הצפון, נפצע באורח קשה והועבר לבית החולים איכילוב שבתל אביב, שם הוא נותח. בסיום הניתוח מצבו התייצב והוא הועבר לאשפוז ביחידה לטיפול נמרץ כללי. ביום ראשון חל שיפור במצבו שמוגדר כעת בינוני, והוא נושם עצמאית ומתקשר עם הסביבה. במשטרה טענו ביום שבת כי לכידת החשוד היא "עניין של זמן".

אחד החשודים בדקירת הנער בהוסטל ללהט"ב במהלך הארכת מעצרו בתל אביב 31 ביולי 2019. אתר רשמי
אחד החשודים בדקירת הנער בהוסטל ללהט"ב בהארכת מעצרו בתל אביב, היום/אתר רשמי

בהוסטל בית דרור בירכו אתמול על המעצר. יעל סיני המנהלת את ההוסטל, המשמש קורת גג לבני נוער מהקהילה הלהט"בית, אמרה כי "המעצר של שני האחים מאוד מרגיע. מאוד חיכינו לזה. הנער מאוד חשש שיבואו לתקוף אותו שוב. גם עם הנערים וגם עם הצוות דיברנו, וכולם נשמו לרווחה".

בעקבות דקירת הנער, התקיימה ביום ראשון צעדת מחאה בתל אביב תחת הכותרת "נלחמות על החיים", בהובלת הקהילה הטרנסית. המפגינים, בהם חברי כנסת ומנהיגי הקהילה הגאה, צעדו משדרות וושינגטון לרחוב רוטשילד, הניפו את דגל הקהילה וקראו לשוויון זכויות. יעל סיני, מנהלת "בית דרור", נאמה על הבמה באירוע ואמרה כי "לא מספיק שהחניכים שלנו מרגישים בטוחים בבית דרור, מגיע להם להיות בטוחים בכל מקום. הדקירה פגעה בגופו של נער אחד, היא טלטלה משפחה אחת, אך זהו לא אירוע פרטי. זה אחד מרגעי השיא שחברי הקהילה שלנו סופגים יום-יום".

(עדכון ראשון: 14:11)

עוד בוואלה!

המקצועות שייעלמו ואלו שמרוויחים יותר: נתוני שוק העבודה בישראל נחשפים

לכתבה המלאה
זירת דקירת הנער בן ה-16 בתל אביב - 26/7. אבי כהן
זירת דקירת הנער סמוך לבית דרור/אבי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully