וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצרו שני אחיו של הנער שנדקר מחוץ להוסטל ללהט"בים בתל אביב

ארבעה ימים אחרי שהנער בן ה-16 נפצע מחוץ להוסטל "בית דרור", שניים מאחיו הסגירו את עצמם לידי המשטרה, נעצרו והועברו לחקירה. הנער מאושפז באורח בינוני בבית החולים איכילוב. צו איסור פרסום מוטל על החקירה

חשד לסכסוך על רקע משפחתי- צעיר בן 19 נפצע קשה מדקירה בהוסטל בתל אביב; הדוקר טרם נתפס/צילום: אבי כהן

דקירת הנער בת"א - כל הפרטים

  • שני אחיו של בן ה-16 שנדקר הסגירו את עצמם למשטרה
  • הנער, בן מיעוטים מהצפון - מאושפז עדיין במצב קשה באיכילוב
  • המשטרה: בתום חקירה יוחלט בהמשך למעצרם של החשודים
  • צו איסור הוטל על פרטי החקירה

שני אחיו של הנער בן ה-16, שנדקר מחוץ להוסטל "בית דרור" לבני נוער להט"בים בתל אביב, הסגירו את עצמם הערב (שלישי) אחרי ארבעה ימי חיפושים, ונעצרו.

הנער, בן מיעוטים תושב הצפון, נפצע באורח קשה והועבר לבית החולים איכילוב שבתל אביב, שם הוא נותח. בסיום הניתוח מצבו התייצב והוא הועבר לאשפוז ביחידה לטיפול נמרץ כללי. ביום ראשון חל שיפור במצבו שמוגדר כעת בינוני, והוא נושם עצמאית ומתקשר עם הסביבה. במשטרה טענו ביום שבת כי לכידת החשוד היא "עניין של זמן".

בית המשפט הטיל צו איסור פרסום על החקירה. מהמשטרה נמסר כי "לפני זמן קצר עצרנו שני חשודים בפרשת דקירה שנמצאת עדיין תחת צו איסור פרסום. לפני זמן קצר הסגירו עצמם שני חשודים המעורבים באירוע דקירה מיום שישי האחרון מחוץ ל'בית דרור' בתל אביב. ברגעים אלו מובאים החשודים לחקירה במשטרה בסיומה יוחלט באשר להמשך מעצרם".

זירת דקירת הנער בן ה-16 בתל אביב - 26/7. אבי כהן
זירת הדקירה, יום שישי האחרון/אבי כהן

בעקבות דקירת הנער, התקיימה ביום ראשון צעדת מחאה בתל אביב תחת הכותרת "נלחמות על החיים", בהובלת הקהילה הטרנסית. המפגינים, בהם חברי כנסת ומנהיגי הקהילה הגאה, צעדו משדרות וושינגטון לרחוב רוטשילד, הניפו את דגל הקהילה וקראו לשוויון זכויות. יעל סיני, מנהלת "בית דרור", נאמה על הבמה באירוע ואמרה כי "לא מספיק שהחניכים שלנו מרגישים בטוחים בבית דרור, מגיע להם להיות בטוחים בכל מקום. הדקירה פגעה בגופו של נער אחד, היא טלטלה משפחה אחת, אך זהו לא אירוע פרטי. זה אחד מרגעי השיא שחברי הקהילה שלנו סופגים יום-יום".

אלון ברמי, מנהל תחום קהילה ושותפויות בעמותת "אורות" המפעילה את "בית דרור", סיפר כי אחד מהנערים ראה את התקיפה ורץ להוסטל כדי לקרוא לאיש צוות, שיצא החוצה והזעיק את שאר אנשי הצוות ואת המשטרה.

עוד בוואלה!

מסרי כניעה במקום איתותי אזהרה: נתניהו מביס את הפרקליטות במלחמת ההתשה

לכתבה המלאה
הפגנת הלהט"ב בתל אביב, 28.07.2019. בועז אפרת, אתר רשמי
הפגנת הקהילה הטרנסית בתל אביב, ראשון האחרון/אתר רשמי, בועז אפרת

"בית דרור" משמש כקורת גג לבני נוער מקהילת הלהט"ב של עמותת "אותות", בפיקוח ושיתוף משרד העבודה והרווחה. חלק מבני הנוער הוצאו מבתיהם באמצעות צווי חירום, ללא הסכמת הוריהם, ונמצאים בסיכון לפגיעה. ברמי הוסיף כי המסגרת היא חסויה ו"לא אמורים לדעת איפה הוא".

לדבריו, "זה פשע שנאה ופגיעה על היותו מי שהוא. אנו מאמינים בזכותם של בני נוער וצעירים לבחור את דרכם. צר לנו על אירוע פשע שנאה זה כנגד בני נוער מקהילת הלהט"ב. בית דרור ומסגרות אחרות חוץ ביתיות לקהילת הלהט"ב ימשיכו להוות מקלט בטוח ככל האפשר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully