וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר חשוד שלישי במעורבות בדקירת הנער מחוץ להוסטל ללהט"ב בת"א

1.8.2019 / 21:02

המשטרה עצרה צעיר בן 24 מצפון הארץ בחשד שהיה לו חלק מרכזי בדקירת הנער בן ה-16 מחוץ למקלט "בית דרור". בניגוד לשני החשודים הנוספים, שהסגירו את עצמם השבוע, הוא אינו קרוב משפחה של הפצוע. החקירה נמשכת והוטל עליה צו איסור פרסום

חשד לסכסוך על רקע משפחתי- צעיר בן 19 נפצע קשה מדקירה בהוסטל בתל אביב; הדוקר טרם נתפס/צילום: אבי כהן

המשטרה עצרה הערב (חמישי) חשוד שלישי, צעיר בן 24 מצפון הארץ, בחשד שהיה שותף לדקירתו של הנער בן ה-16 מחוץ להוסטל לבני נוער להט"ב בתל אביב. מעצרו מצטרף לשני החשודים הנוספים, אחיו בני ה-23 וה-28 של הנער מטמרה שבאזור הצפון, שחקירתם נמשכת.

החשוד השלישי, חבר המשפחה, הובא אחרי מעצרו לחקירה בתחנת המשטרה. אף שאינו קרוב משפחה שלהם, על פי החשד הוא לא היה מי שביצע את הדקירה - אך יש לו חלק מרכזי בפרשה.

בית המשפט הטיל על הפרשה צו איסור פרסום. במהלך המקרה, שאירע בשבוע שעבר, הותקף הנער מחוץ למקלט "בית דרור" בעיר ונפצע באורח קשה. הוא פונה לבית החולים איכילוב ומאז חל שיפור במצבו, שמוגדר כעת כבינוני. ביום שלישי האחרון, בתום ארבעה ימי חיפושים, שני אחיו של הנער הסגירו את עצמם לידי המשטרה.

זירת דקירת הנער בן ה-16 בתל אביב - 26/7. אבי כהן
זירת הדקירה בתל אביב/אבי כהן

בהוסטל "בית דרור" בירכו ביום שלישי על מעצרם של האחים. יעל סיני המנהלת את ההוסטל, המשמש קורת גג לבני נוער מהקהילה הלהט"בית, אמרה כי "המעצר של שני האחים מאוד מרגיע. מאוד חיכינו לזה. הנער מאוד חשש שיבואו לתקוף אותו שוב. גם עם הנערים וגם עם הצוות דיברנו, וכולם נשמו לרווחה".

על מצבו של הנער היא עדכנה: "בינתיים הוא רק בשלבי התעוררות, אז הוא לא ממש מדבר. הוא גם מסר לנערים בבית דרור שהוא אוהב אותם ושהוא מתגעגע, וגם אמר שהוא חושש לחייו. אני בטוחה שזה טיפה ירגיע אותו".

הפגנת הלהט"ב בתל אביב, 28.07.2019. בועז אפרת, אתר רשמי
הפגנת הקהילה הטרנסית בתל אביב, ביום ראשון/אתר רשמי, בועז אפרת

עאמר אבו אלהיג'א, סגן ראש העיר טמרה וקרוב משפחה של הנער הפצוע ואחיו העצורים, אמר לוואלה! NEWS כי הוא איננו מאמין שהם אשמים במעשה. "אני מצטער שקרה דבר כזה לאח שלכם, אבל קרה מה שקרה ואני בטוח שהם לא אשמים. אני לא מאמין שיעשו דבר כזה. נחכה שהאמת תצא לאור".

עו"ד נדאל עותמאן, סגן ראש העיר טמרה, ביקש למסור "קודם כל למסור איחולי החלמה לנער הפצוע". לדבריו, "אנחנו בטמרה כמובן עיר שמאמינה בקבלת האחר ומקדמת את הרעיון הזה גם בחינוך הערכי הפורמאלי ובחינוך הלא פורמאלי. האירוע הכה בתדהמה את תושבי טמרה והשיח כאן הוא שאסור לפגוע באדם באשר הוא אדם, ללא קשר לנטיותיו או זהותו".

לאייטם דקירת הנער סמוך למקלט לנוער להט"בי בתל אביב. ערן אבן, אתר רשמי
ההוסטל בית דרור/אתר רשמי, ערן אבן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully