וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טביעת הילדה הישראלית בכרתים: שתיים מעובדות המלון נעצרו

שתי הנשים, אזרחיות זרות בנות 42 ו-56, נעצרו על ידי המשטרה המקומית בחשד לאחריות למותה של נעמה חן בת השבע מאזור המרכז שטבעה במהלך חופשה משפחתית באי. במשטרה המקומית ממתינים לתוצאות נתיחת הגופה. הלוויתה תתקיים היום בבית העלמין ירקון בתל אביב

אתר מלון aqua sun village. צילום מסך
הבריכה בבית המלון בכרתים, היום/צילום מסך

המשטרה היוונית עצרה אתמול (חמישי) שתי נשים בחשד לאחריות למותה של הילדה הישראלית, נעמה חן בת שבע מרמת גן, שטבעה למוות בבריכה בבית מלון באי כרתים. השתיים, אזרחיות זרות בנות 42 ו-56, היו אחראיות בבית המלון בעת המקרה, שאירע במהלך חופשה של משפחתה של הילדה. בינתיים, במשטרה ממתינים לנתיחת גופתה על מנת לקבוע באופן ודאי את סיבת המוות.

נעמה חן בת ה-7 טבעה אל מול עיני משפחתה ותיירים אחרים ששהו בבריכה של המלון. לפי דיווחים מקומיים, אמבולנס של מרכז רפואי פרטי פינה את הילדה לבית החולים ובמשך 20 דקות ניסו שלושה רופאים במקום להחיות את הילדה ואולם, לבסוף קבעו את מותה.

אתר מלון aqua sun village. צילום מסך
בריכת המלון/צילום מסך

חברת המשפחה מספרת כי כל הקהילה שבורה מהטרגדיה שפקדה את המשפחה. "נעמה מדהימה, אמרתי לאמא שנדאג לה לכל סיוע. אגף החינוך והשירות הפסיכולוגי תומכים במשפחה. כל הקהילה נסערת ושבורה. אנחנו לא יודעים כלום על הנסיבות, אבל זו משפחה כל כך מסורה שאנחנו בכלל לא יכולים לדמיין איך דבר כזה יכל לקרות".

ממשרד החוץ נמסר כי "האירוע מוכר ומטופל על ידי המחלקה לישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי במשרד החוץ וקונסולית ישראל באתונה, ליליאן חיים אשר מסייעת למשפחה בהשבת המנוחה לקבורה בישראל". המשפחה שבה הלילה לישראל והלוויתה של חן תתקיים היום בשעה 14:45 בבית העלמין ירקון בתל אביב.

מפת כרתים. עיבוד תמונה
מפת כרתים/עיבוד תמונה

מנתוני ארגון "בטרם" לבטיחות ילדים, עולה כי מאז 2008 טבעו למוות 204 ילדים. עד כה, מתחילת 2019 טבעו למוות 10 ילדים. אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון 'בטרם' לבטיחות ילדים: "נשבר הלב לשמוע על משפחה נוספת שיצאה לנופש שמסתיים באורח כל כך טרגי. אנחנו מזכירים להורים, אל תגידו 'לי זה לא יקרה' - פעלו כדי למנוע. תאונות קורות בכל מקום בעולם, ובמיוחד בסביבה שאינה מוכרת חשוב להשגיח על הילדים היטב ולהקפיד על כל כללי הבטיחות. כאשר יש יותר ממבוגר אחד בסביבה, קבעו מבוגר תורן בכל רגע נתון שתפקידו להשגיח על הילדים מבלי להסיר מהם את העיניים וללא הסחות דעת".

(עדכון ראשון: 1.8, 20:39)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully