וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדה ישראלית בת שבע טבעה למוות בבריכה בבית מלון בכרתים

במהלך חופשה משפחתית ביוון טבעה הילדה למוות ככל הנראה בבריכת המלון. "זו טרגדיה אמיתית, האמא עוד לא קולטת מה קרה", ספרה מקורבת למשפחה. ממשרד החוץ נמסר: קונסולית ישראל באתונה מסייעת למשפחה בהשבת הילדה לקבורה בישראל"

אתר מלון aqua sun village. צילום מסך
הבריכה בבית המלון בכרתים/צילום מסך

טביעת הילדה בחופשה בכרתים - עדכונים אחרונים

  • ילדה בת 7 טבעה במלון בכרתים במהלך חופשה משפחתית
  • מקורבת למשפחה: "זו טרגדיה אמיתית, האמא עוד לא קולטת מה קרה"
  • משרד החוץ יסייע בהעברת גופתה לישראל
  • המשפחה תשוב הלילה לארץ

ילדה ישראלית בת שבע מאזור המרכז, טבעה למוות בבריכה בבית מלון באי כרתים ביוון במהלך חופשה משפחתית, האירוע ככל הנראה התרחש אתמול (רביעי). מקורבת למשפחתה של הילדה סיפרה על הלם גדול בקרב כל מכריה. "זו טרגדיה אמיתית", אמרה.

"האמא סיפרה לי שהיא עוד לא קולטת מה קרה", אמרה לוואלה! NEWS חברת מועצת העיר שבה מתגוררת הילדה וחברה קרובה של המשפחה. "הם נסעו לכרתים לחופשה משפחתית, ארבעה ילדים, שלוש בנות, הבן נשאר בארץ. היא חיכתה המון זמן כדי לצאת לחופשה ולא הצליחה, וברגע האחרון היא מצאה דיל וזה נגמר באסון". "זו משפחה מהממת מהשכונה שלי", סיפרה.

הילדה טבעה אל מול עיני משפחתה ותיירים אחרים ששהו בבריכה של המלון לפי דיווחים מקומיים אמבולנס של מרכז רפואי פרטי פינה את הילדה לבית החולים ובמשך 20 דקות ניסו שלושה רופאים במקום להחיות את הילדה ואולם, לבסוף קבעו את מותה.

אתר מלון aqua sun village. צילום מסך
בריכת המלון/צילום מסך

חברת המשפחה מספרת כי כל הקהילה שבורה מהטרגדיה שפקדה את המשפחה. "הילדה מדהימה, אמרתי לאמא שנדאג לה לכל סיוע. אגף החינוך והשירות הפסיכולוגי תומכים במשפחה. "כל הקהילה נסערת ושבורה. אנחנו לא יודעים כלום על הנסיבות, אבל זו משפחה כל כך מסורה שאנחנו בכלל לא יכולים לדמיין איך דבר כזה יכל לקרות".

ממשרד החוץ נמסר כי "האירוע מוכר ומטופל על ידי המחלקה לישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי במשרד החוץ וקונסולית ישראל באתונה, ליליאן חיים אשר מסייעת למשפחה בהשבת המנוחה לקבורה בישראל". המשפחה תשוב עוד הלילה לישראל.

מנתוני ארגון 'בטרם' לבטיחות ילדים, עולה כי מאז 2008 טבעו למוות 204 ילדים. עד כה, מתחילת 2019 טבעו למוות 10 ילדים. אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון 'בטרם' לבטיחות ילדים: "נשבר הלב לשמוע על משפחה נוספת שיצאה לנופש שמסתיים באורח כל כך טרגי. אנחנו מזכירים להורים, אל תגידו 'לי זה לא יקרה' - פעלו כדי למנוע. תאונות קורות בכל מקום בעולם, ובמיוחד בסביבה שאינה מוכרת חשוב להשגיח על הילדים היטב ולהקפיד על כל כללי הבטיחות. כאשר יש יותר ממבוגר אחד בסביבה, קבעו מבוגר תורן בכל רגע נתון שתפקידו להשגיח על הילדים מבלי להסיר מהם את העיניים וללא הסחות דעת".

מפת כרתים. עיבוד תמונה
מפת כרתים/עיבוד תמונה

בתחילת השבוע טבע פעוט כבן שנה וחצי בבריכה פרטית בנתיבות, ומצבו מוגדר אנוש. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום החלו להעניק לו טיפול רפואי ולבצע בו פעולות החייאה מתקדמות. משחזר הדופק הוא פונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע במצב קשה, כשהוא מורדם, מונשם ולא יציב. שוטרים הגיעו למקום אף הם, ולאחר תחקור ראשוני הוחלט על פתיחה בחקירה.

ביום שבת טבעה פעוטה בת שלוש בבריכה פרטית ביחידת דיור באילת. צוות מד"א שהגיע למקום ביצע בה פעולות החייאה, וכשחזר לה הדופק היא פונתה להמשך טיפול בבית החולים יוספטל שבעיר. מבדיקה ראשונית עולה כי הפעוטה ככל הנראה שהתה מתחת למים כמה דקות עד שנראתה ונמשתה על ידי בני משפחה. בהמשך פונתה לבית החולים סורוקה בבאר שבע.

(עדכון ראשון: 12:06)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully