וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעד לתוך נקיק ונהרג: מדריך טיולים ישראלי נהרג בגיאורגיה

3.7.2019 / 9:48

אורי בר, ישראלי בן 58 שמתגורר בשנים האחרונות בגיאורגיה, הוגדר כנעדר במשך שעות ארוכות. בתום חיפושים, שנערכו בסיוע כוחות מקומיים, הוא נמצא ללא רוח חיים באזור קאזבגי הסמוך לגבול עם רוסיה. גופתו צפויה להגיע מחר ארצה

מדריך התיירים הישראלי אורי בר. באדיבות המשפחה
מעד ככל הנראה לנקיק. אורי בר/באדיבות המשפחה

מדריך תיירים ישראלי נהרג שלשום (שני) בגיאורגיה, באזור קאזבגי הסמוך לגבול עם רוסיה לאחר שככל הנראה מעד לתוך נקיק. המדריך, אורי בר בן ה-58, מתגורר בשנים האחרונות במדינה שבה הוא עסק בהדרכת טיולים. החל משעות הבוקר באותו היום הוא הוגדר כנעדר ולאחר חיפושים שנמשכו שעות, בסיוע כוחות מקומיים, הוא נמצא ללא רוח חיים.

גופתו צפויה להגיע ארצה מחר והיא צפויה להיתרם למדע על פי בקשתו. קונסולית ישראל בגיאורגיה, סמדר צמח רצאבי, והמחלקה לישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי במשרד החוץ, מלווים את האירוע מרגע קבלת ההודעה על היעדרותו ומטפלים בסידורי הטסת הגופה לארץ.

ביום שבת האחרון נהרג הדי ג'יי הישראלי רונן דהן, בן 45 מחיפה, בפסטיבל מוזיקה בעיר סן לואיס שבמרכז מקסיקו. גופתו זוהתה על ידי הרשויות. לפי דיווחים של כלי תקשורת מקומיים, חמושים הגיעו למקום, פתחו באש וגרמו למותם של לפחות שני בני אדם ולפציעתם של כמה נוספים. הרשויות במדינה פתחו בחקירה.

עוד בנושא ישראלים בחו"ל בוואלה! NEWS:
די ג'יי ישראלי נורה למוות בפסטיבל מוזיקה במקסיקו
"לא מאבדים תקווה": נמשכים המאמצים לאיתור הנעדר באינדונזיה
"הגלשן נסחף": עדות המטיילות שראו לאחרונה את הצעיר שנעדר באינדונזיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully