וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא מאבדים תקווה": נמשכים המאמצים לאיתור הנעדר באינדונזיה

23.6.2019 / 10:01

צוותי החילוץ ממשיכים לחפש אחר אביב משל בן ב-23, שנראה לאחרונה לפני כשבוע באי נוסה למבונגן. "אנחנו רוצים להאמין שהוא נמצא באחד החופים או המנהרות הנסתרות", אמרה אחותו בעקבות צילומי רחפן חדשים

צילום מרחפן, שנפרס במטרה לחפש אחר אביב משל, אזרח ישראלי שנעדר באינדונזיה/צילום: באדיבות המשפחה

צוותי חילוץ באינדונזיה ממשיכים היום (ראשון) בחיפושים אחר אביב משל בן 23 שנעדר באינדונזיה מאז יום שני האחרון. "לא מאבדים תקווה", אמרה הבוקר לוואלה! NEWS סיוון משל, אחותו של אביב. "הצוותים ממשיכים במלאכת החיפושים באי בתקווה לקבל בשורות טובות", הוסיפה.

לדבריה, המשפחה קיבלה צילומי רחפנים של צוותי החילוץ, בהם רואים בין המפרצים כמה חופים ומערות נסתרות על רכסי ההרים המתנפצים. "בגלל שעדיין לא מצאו את גלשן הסאפ של אחי, אנחנו רוצים להאמין שהוא נמצא באחד החופים או המנהרות הנסתרות".

האחות סיפרה שדודה שחי בארצות הברית ודודתה שחיה בבלגיה עשו את הדרך לאי על מנת לסייע במלאכת החיפושים, וכי המשפחה מודה "לצוותי החילוץ ולישראלים שהגיעו לאי ומסייעים לנו".

לקריאה בנושא:
הגיע לגלוש - ונעלם: צעיר ישראלי נעדר באינדונזיה
באוויר ובים: נמשכים החיפושים אחר הצעיר הישראלי שנעדר באינדונזיה

הנעדר באינדונזיה, אביב משל. אתר רשמי
אביב משל/אתר רשמי

משל נראה לאחרונה באי נוסה למבונגן, וההודעה על היעדרותו של הצעיר התקבלה במחלקה לישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי של המשרד ביום רביעי, לאחר שהגיע לפני כמה שבועות לאזור באלי באמצעות דרכונו האמריקני.

בני משפחתו של משל פרסמו פוסט בפייסבוק בניסיון לדלות מידע אודותיו. "אביב טס למזרח לטיול הגדול שלו, והגיע לבאלי שבאינדוזניה לפני כמה שבועות", נכתב. "ביום שני, 17.6.19 ב-14:30 הוא גלש סאפ באי נוסה למבונגן ומאז עקבותיו אבדו. מאז שנודע על היעדרותו, צוותי חילוץ של האינדונזים המקומיים חיפשו אותו בסירות באיים השכנים ובים".

עוד באותו נושא

"הגלשן נסחף": עדות המטיילות שראו לאחרונה את הצעיר שנעדר באינדונזיה

לכתבה המלאה
אביב משל, מפה של צוות החילוץ מחברת MAGNUS שנשלח לאתרו, 21 יוני 2019. MAGNUS איתור וחילוץ, עיבוד תמונה
מפה שבה נראה מיקומו האחרון של אביב/עיבוד תמונה, MAGNUS איתור וחילוץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully