וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באוויר ובים: נמשכים החיפושים אחר הצעיר הישראלי שנעדר באינדונזיה

20.6.2019 / 12:24

ספינות ומסוקים משתתפים בסריקות אחר אביב משל בן ה-23 שנעדר זה שלושה ימים באי נוסה למבונגן שבאינדונזיה. המטייל נראה לאחרונה כשיצא לים לגלוש על גלשן סאפ, ומאז נעלמו עקבותיו. בני משפחתו ביקשו סיוע באיתורו ממטיילים בפייסבוק

הנעדר באינדונזיה, אביב משל. אתר רשמי
אביב משל, הנעדר באינדונזיה/אתר רשמי

שלושה ימים לאחר שיצא לגלוש באינדונזיה, נמשכים החיפושים אחר הנעדר אביב משל בן ה-23. צוותי סריקה מחפשים אחר הצעיר שיצא לגלוש על גלשן סאפ בים ובאוויר, בשיתוף פעולה מלא עם הרשויות המקומיות.

משל נראה לאחרונה באי נוסה למבונגן, וההודעה על היעדרותו של הצעיר התקבלה במחלקה לישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי של המשרד אתמול בשעות הבוקר, לאחר שהגיע לפני כמה שבועות לאזור באלי באמצעות דרכונו האמריקני.

עוד בוואלה! NEWS:
סרי לנקה: שמונה ישראלים נפגעו בתאונת דרכים
מתנדבים מסייעים: חיפושים אחר ישראלי על הרצף האוטיסטי שנעדר ביוון

הפסוט של אחותו של הנעדר באינדונזיה, אביב משל. אתר רשמי
הפוסט של אחותו של אביב משל/אתר רשמי

בני משפחתו של משל פרסמו פוסט בפייסבוק בניסיון לדלות מידע אודותיו. "אביב טס למזרח לטיול הגדול שלו, והגיע לבאלי שבאינדונזיה לפני כמה שבועות", נכתב. "ביום שני, 17.6..19 ב-14:30 הוא גלש סאפ באי נוסה למבונגן ומאז עקבותיו אבדו. מאז שנודע על היעדרותו צוותי חילוץ של האינדונזים המקומיים חיפשו אותו בסירות באיים השכנים ובים".

צוות MAGNUS איתור וחילוץ החל בהכנות ליציאה לשטח מטעם חברת הביטוח הפניקס במקביל לשיתוף פעולה בין גורמים קונסולריים, משרד החוץ וגורמים מקומיים. במשרד החוץ הזכירו כי אין בין ישראל לאינדונזיה יחסים דיפלומטיים וכי אין נציגות ישראלית במדינה. משפחתו של משל כתבו בפוסט כי "יש ברשותנו אזרחות אמריקאית ולכן משרד החוץ והשגרירות מתקשים לעזור לנו". אולם עם זאת - האגף הקונסולרי במשרד החוץ פנה לבקשת סיוע לאיתור הנעדר בדרכים אחרות ועוקב מקרוב אחר מאמצי החיפוש של שלטונות אינדונזיה לאיתורו.

עוד באותו נושא

הגיע לגלוש - ונעלם: צעיר ישראלי נעדר באינדונזיה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משל נראה לאחרונה באי נוסה למבונגן, החיפושים באינדונזיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully