וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיע לגלוש - ונעלם: צעיר ישראלי נעדר באינדונזיה

19.6.2019 / 16:36

אביב משל בן ה-23 הגיע לבאלי לפני כמה שבועות ונכנס לשטחה של המדינה באמצעות דרכונו האמריקני. לפני יומיים הגיע לאי נוסה למבונגן כדי לגלוש, ומאז אבדו עקבותיו. במשרד החוץ פועלים לאיתורו, זאת אף על פי שלישראל ואינדונזיה אין יחסים דיפלומטיים

הנעדר באינדונזיה, אביב משל. אתר רשמי
נעדר באינדונזיה. אביב משל/אתר רשמי

צעיר ישראלי נעדר מאז יום שני האחרון באי נוסה למבונגן שבאינדונזיה - כך אישרו היום (רביעי) במשרד החוץ. ההודעה על היעדרות הצעיר, אביב משל בן 23, התקבלה במחלקה לישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי של המשרד בשעות הבוקר, לאחר שהגיע לפני כמה שבועות לאזור באלי באמצעות דרכונו האמריקני.

בני משפחתו של משל פרסמו פוסט בפייסבוק בניסיון לדלות מידע אודותיו. "אביב טס למזרח לטיול הגדול שלו, והגיע לבאלי שבאינדוזניה לפני כמה שבועות", נכתב. "ביום שני, 17.6..19 ב-14:30 הוא גלש סאפ באי נוסה למבונגן ומאז עקבותיו אבדו. מאז שנודע על העדרותו צוותי חילוץ של האינדונזים המקומיים חיפשו אותו בסירות באיים השכנים ובים".

עוד בוואלה! NEWS:
"אם זה נכון, זה גועל נפש": שלט למכירת תינוק נתלה בחיפה
מרקל רעדה לעיני המצלמות ועוררה דאגה: "הזדקקתי למים" | תיעוד

הפסוט של אחותו של הנעדר באינדונזיה, אביב משל. אתר רשמי
הפסוט של אחותו של הנעדר באינדונזיה, אביב משל/אתר רשמי

צוות MAGNUS איתור וחילוץ החל בהכנות ליציאה לשטח מטעם חברת הביטוח הפניקס במקביל לשיתוף פעולה בין גורמים קונסולריים, משרד החוץ וגורמים מקומיים. במשרד החוץ הזכירו כי אין בין ישראל לאינדונזיה יחסים דיפלומטיים וכי אין נציגות ישראלית במדינה. משפחתו של משל כתבו בפוסט כי "יש ברשותנו אזרחות אמריקאית ולכן משרד החוץ והשגרירות מתקשים לעזור לנו". אולם עם זאת - האגף הקונסולרי במשרד החוץ פנה לבקשת סיוע לאיתור הנעדר, בדרכים אחרות ועוקב מקרוב אחר מאמצי החיפוש של שלטונות אינדונזייה לאיתורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully