וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקל רעדה לעיני המצלמות ועוררה דאגה: "הזדקקתי למים" | תיעוד

קנצלרית גרמניה קיבלה את פניו של נשיא אוקראינה בברלין ותועדה כשהיא רועדת בחוזקה בכל גופה. "שתיתי לפחות שלוש כוסות מים ואני מרגישה טוב מאוד", היא הסבירה אחר כך. לא ידוע האם המנהיגה בת ה-64, שהודיעה בעבר שלא תתמודד על כהונה נוספת, סובלת מבעיות בריאותיות

צילום: רויטרס

קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל עוררה דאגה לאחר שנצפתה היום (שלישי) כשהיא רועדת לצדו של נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי בברלין. לאחר מכן היא הודיעה שהיא מרגישה טוב יותר לאחר ששתתה כוס מים. לדבריה, היא ככל הנראה התייבשה.

מרקל, שתחגוג בחודש הבא את יום הולדתה ה-65, קיבלה את פניו של הנשיא האוקראיני, בחום של 28 מעלות, בעת שלהקה צבאית ניגנה את ההמנון הלאומי מחוץ ללשכתה. אחרי כמה רגעים היא החלה לרעוד בחוזקה בכל גופה, כשהיא מצמידה את שפתיה ומביטה קדימה, כאילו היא מנסה להשתלט על הסיטואציה.

כמה רגעים לאחר מכן היא נראתה כבר במצב טוב יותר כשהלכה לצדו של זלנסקי ללשכתה ועצרה כדי לברך את הלהקה הצבאית. "מאחר ששתיתי לפחות שלוש כוסות מים, שככל הנראה הזדקקתי להן, אני מרגישה בסדר גמור", היא הסבירה אחר כך. זלנסקי אף הבטיח כי היא "בטוחה לגמרי" לצדו. שני המנהיגים דנו ביחסים הבילטרליים ובתהליך השלום במינסק, בפעם הראשונה שבה הנשיא החדש מבקר במדינה.

עוד בוואלה! NEWS:
הנשיא הנבחר הראשון: מורסי, המנהיג האסלאמיסטי שטלטל את מצרים בשנה אחת
רצח הפוליטיקאי בגרמניה: איש ימין קיצוני נעצר בחשד לירי
עם המוח והניבים במקום: ראש זאב בן 40 אלף שנה התגלה ברוסיה

קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל לצד נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי בברלין ב-18 ביוני 2019. רויטרס
מרקל לצד נשיא אוקראינה, היום/רויטרס

לא ידוע האם הקנצלרית סובלת מבעיות בריאותיות, אך בסוכנות הידיעות DPA דווח כי זאת לא הפעם הראשונה שבה היא נצפתה רועדת בנסיבות דומות כשמזג האוויר חם. גם בתקרית המדוברת, שהתאריך המדויק שלה איננו ברור מהדיווח, טענה מרקל כי היא לא שתתה מספיק.

בחודש אוקטובר היא הודיעה כי לא תתמודד על כהונה נוספת לראשות מפלגתה הנוצרית-דמוקרטית, שאותה היא מנהיגה מאז שנת 2000, חמש שנים לפני שנבחרה להנהגת גרמניה. חודשיים לאחר מכן נבחרה אנגרט קרמפ-קארנבאוור, המקורבת למרקל, לראשות המפלגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully