וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנדבים מסייעים: חיפושים אחר ישראלי על הרצף האוטיסטי שנעדר ביוון

25.5.2019 / 23:44

יאיר צור הוכרז כמנותק קשר על ידי משפחתו. צור נמצא על הרצף האוטיסטי, אך הוא מתקשר ועונה לשמו. בקבוצת פייסבוק שנפתחה למציאתו, נכתב כי "המשטרה המקומית, משרד החוץ בישראל, בית חב"ד וחברת הביטוח משתתפים במאמצים לחיפושו ביחד עם מאות ישראלים באתונה"

יאיר צור, ישראלי הנעדר באתונה, יוון. צילום מסך
יאיר צור, הנעדר ביוון/צילום מסך

יאיר צור, ישראלי בן 34 המטייל באתונה שביוון, הוכרז הבוקר (שבת) כמנותק קשר על ידי משפחתו. צור נמצא על הרצף האוטיסטי, אך הוא מתקשר ועונה לשמו.

בקבוצת פייסבוק שנפתחה במטרה למצוא אותו, נכתב כי "המשטרה המקומית, משרד החוץ בישראל, בית חב"ד וחברת הביטוח משתתפים במאמצים לחיפושו ביחד עם מאות ישראלים באתונה, אנו מודים לכולם על העזרה, בשעה הקרובה יעלו גם ידיעות בתקשורת היוונית המקומית. נמשיך לעדכן בהמשך ומקווים לבשורות טובות".

בתחילת החודש, גופתו של חיים בן ברוך, תושב תל אביב בן 31 נמצאה בדרום אמריקה לאחר 24 שעות של חיפושים. בפוסט בפייסבוק אחרי היעלמותו כתבה אחותו כי בן ברוך היה בשייט על סירה שיצאה מפנמה דרך האי סאן בלאס, בדרכה לקולומביה. לאחר עצירה בדרך, נהג הסירה דיווח כי הישראלי לא חזר אליה, אך השאיר את הדרכון ואת חפציו האישיים. "אנחנו מאוד מודאגים ומבקשים את עזרתכם באיתורו", כתבה האחות בפוסט.

לקריאה נוספת
שלח אותות מצוקה מהטרק: מטייל ישראלי בן 33 נהרג בצ'ילה
פורטוגל: ישראלית נהרגה ושלושה נפצעו בהתהפכות רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully