וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש תקווה": משפחת הנעדר באינדונזיה מבקשת סיוע במימון החיפוש

4.7.2019 / 18:45

מזה שבועיים שאין אות חיים מאביב משל, אך משפחתו לא מתכוננת לוותר. השבוע פתחה קמפיין הד סטארט למימון עלויות החיפוש, לאחר שכיסוי הביטוח תם. "האפשרות הזאת שהוא איפשהו מחכה לנו אבוד ושאנחנו לא נעשה הכל כדי למצוא אותו היא הזויה"

צילום מרחפן, שנפרס במטרה לחפש אחר אביב משל, אזרח ישראלי שנעדר באינדונזיה/צילום: באדיבות המשפחה

אביב משל נעדר מזה כשבועיים וחצי בבאלי אינדונזיה, זאת לאחר שיצא לים עם גלשן סאפ ומאז נעלמו עקבותיו. חברת הביטוח "הפניקס" מימנה עד כה את עלות החיפוש שביצעה חברת "מגנוס חילוץ" אך כעת הכיסוי הביטוחי הסתיים. עם זאת, הוריו של אביב לא מוכנים לוותר. מבחינתם, העובדה שגלשן הסאפ לא נמצא מותיר בידם תקווה כי אביב עדיין בחיים. המשפחה עצמה לקחה הלוואות כדי לממן את המשך החיפוש, אך עתה היא קוראת לעזרת הציבור לסייע לה במימון העלויות הגבוהות.

המשפחה פתחה בהד סטארט קמפיין לגיוס המונים למימון המשך החיפוש, כשיעדו עומד על 800 אלף שקלים. עד עתה הצליחה לגייס כ-55 אלף שקלים מתרומות. "על מנת שנוכל להמשיך את החיפושים על ידי הצוותים בשטח, אנחנו צריכים את העזרה שלכם בתרומה כספית. כל סכום, קטן או גדול ככל שיהיה, יכול לסייע לנו. אנחנו מלאי תקווה ואמונה בהחזרתו של אביב הביתה. מי שמכיר את אביב יודע שהוא איש שיחה מרתק, שיצא לטיול הגדול מצויד בלפטופ שלו עליו תכנן לכתוב תסריטים בהשראת החוויות שלו. לא עלה בדעתנו שהתסריט המשעשע יהפוך בין רגע לסיוט. בבקשה תרמו ושתפו כדי שיגיע לכל מי שיוכל לעזור", כך נכתב בעמוד שפתחה המשפחה.

עוד בוואלה! NEWS
תיעוד קשה לצפייה: המטפלת מראש העין קושרת את הפעוט ומאכילה בקיא
"לא מאבדים תקווה": נמשכים המאמצים לאיתור הנעדר באינדונזיה
"הגלשן נסחף": עדות המטיילות שראו לאחרונה את הצעיר שנעדר באינדונזיה

הנעדר באינדונזיה, אביב משל. אתר רשמי
"לא מצאו את הגלשן שלו וזה מה שנותן לנו תקווה". הנעדר אביב משל/אתר רשמי

בשיחה עם וואלה! NEWS סיפרה האחות סיוון כי "אחי נסע לטיול אחרי צבא ולקח סאפ, אותו שכר לשעה, ונסחף לים. האזור הזה מלא בנהרות, נקיקים ולא מצאו את הסאפ שלו וזה מה שנותן לנו תקווה. המימון מחברת הביטוח נגמר ואנחנו התחלנו לממן אותו, ובגלל זה אנחנו קוראים לגיוס ההמונים הזה". סיוון הסבירה כי בשל העובדה שלישראל אין קשרים דיפלומטיים עם אינדונזיה, חברת החילוץ מגנוס היא זו שנמצאת בשטח ומסתייעת במקומיים. "זה כן יוצר קשיים שאנשים ממגנוס צריכים להיות עם אזרחות זרה. מגנוס פועלת גם באוויר, ביבשה ובים, סירות, רחפנים, מסוקים ומטוס קל כשמתאפשר. זה גם לדבר עם המון אנשים שלא חשבנו עליהם", אמרה סיוון.

עוד באותו נושא

"המקום הזה פשוט מגניב": התיעוד האחרון של הנעדר באינדונזיה

לכתבה המלאה
הנעדר באינדונזיה, אביב משל. אתר רשמי
"ברגע שנגמר הביטוח אנחנו היינו צריכים לממן". הנעדר אביב משל/אתר רשמי

על סוגיית הביטוח אמרה כי "אנחנו מבוטחים ואמרו לנו שבמשך עשרה ימים החיפושים יהיו על חשבון המימון של הביטוח. אך ברגע שהם נגמרו אנחנו היינו צריכים לממן. מדובר בסכומים גבוהים, ואנחנו זקוקים לעזרת הציבור כי לקחנו הלוואות כדי להמשיך לחפש אותו - סכום שיינתן יוכל לעזור לנו. אנחנו פתחנו גם הד סטארט. זה מאוד עוזר לנו כדי לכסות את הסכומים העצומים שהוצאנו". סיוון הוסיפה כי "האפשרות הזאת שהוא איפשהו מחכה לנו אבוד ושאנחנו לא נעשה הכל כדי למצוא אותו היא הזויה. לכן זה המניע שלנו להמשיך, גם אם הסיכויים הם לא בשמיים".

פרטי המשפחה לתרומות:

שם החשבון: עו"ד שי פורת בנאמנות עבור משל
בנק הפועלים
סניף 780- יצחק שדה
מס' חש'- 417860
בקישור הד סטארט, או העברה בביט למספר: 054-3517653

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully