וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד קשה לצפייה: המטפלת מראש העין קושרת את הפעוט ומאכילה בקיא

במסגרת סיום חקירת המטפלת החשודה בהתעללות בפעוטות, פרסמה המשטרה את תיעוד מצלמות הגן, שבו נראית בת ה-25 מכה את הילדים, קושרת אותם ומצמידה את פניהם לקיר במשך דקות ארוכות. המשטרה תמליץ להגיש נגדה כתב אישום. "הילד שלי עבר שואה", אמרה אימו של אחד הילדים

בווידאו: תיעוד ההתעללות בפעוטות בגן של כרמל/צילום: מצלמות אבטחה, דוברות המשטרה

המשטרה הודיעה היום (חמישי) כי היא צפויה להגיש כתב אישום נגד כרמל מעודה, המטפלת בת ה-25 שנעצרה לפני שבועיים בחשד להתעללות בפעוטות בגן הילדים שניהלה בביתה בראש העין. מעצרה על ידי המשטרה הגיע בעקבות דיווח על חשדות להתעללות מצידה בילדי הגן בני שלושה חודשים עד שלוש.

במהלך החקירה איתרו החוקרים את תיעוד מצלמות האבטחה בגן, שתיעדו את הנעשה בגן בשעות הפעילות, ואת התנהלות החשודה מול הפעוטות. מצפייה בסרטי האבטחה עלה כי הגננת נהגה להעמיד את הפעוטות דקות ארוכות כשפניהם מופנות אל הקיר, ולהאכיל אותם בקיא שפלטו. עוד עולה מתיעוד המצלמות כי היא אף קשרה את אחד הילדים בידיו לכיסא כשהן משוכות לאחור, תוך שהוא ממרר בבכי, עד אשר נופל מהכיסא לרצפה, וכן הכתה ילדים באמצעות מגבת ובידיים.

"הילד שלי עבר שואה", אמרה בזעם ניקול דניאל, אמו של ילד בפעוטון בראש העין. "אני מזועזעת מהתיעוד שהופץ, ראיתי אותו לפני כמה דקות ועדיין לא מצליחה לעכל איזה סבל הילדים שלנו עברו", אמרה. היא הוסיפה כי "זה לא היה התקף רגעי, זו היתה שיטה, זה לא נורמלי, אני לא חושבת שעיכלתי מה שראיתי, מה היא חושבת לעצמה? 'גיבורה על ילד קטן'. זה הדבר הכי מזעזע שראיתי בעולם, התנהגות ברברית ואלימה שלא ניתן לסלוח עליה".

עוד בוואלה! NEWS
התעללות בגן הילדים: גננת מהרצליה נעצרה בחשד שהכתה פעוטות
ההתעללות בתינוקות בחיפה: שתי המטפלות שוחררו למעצר בית
החשד להתעללות בגן ילדים ביישוב בגלבוע: עובדת נוספת נעצרה

התעללות בפעוט בראש העין. צילום מסך
מתוך תיעוד מלצמות האבטחה בגן/צילום מסך

מעודה זומנה לחקירה ומאז הוארך מעצרה מעת לעת בבית משפט השלום בפתח תקווה. השבוע הוגשה בעניינה הצהרת תובע, בדבר הכוונה של הפרקליטות להגיש נגד החשודה כתב אישום ובקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדה.

סייעת שעבדה בגן המדובר זומנה לחקירה, ממנה עלה החשד כי הייתה עדה למקרי ההתעללות של הגננת בילדים ואף נקטה בעצמה באלימות כלפי הפעוטות בגן. הסייעת נעצרה גם היא והובאה לדיון בהארכת מעצרה בבית משפט השלום בפתח תקווה, שם שוחררה בתנאים מגבילים ובהם מעצר בית. מהמשטרה נמסר כי ההליכים המשפטיים נגד הסייעת יימשכו בהליך רגיל ולא במסגרת מעצר.

עוד באותו נושא

הכתה פעוטות בגן הילדים: בת 25 נעצרה בחשד להתעללות בראש העין

לכתבה המלאה
כרמל מעודה המטפלת המתעללת מראש העין. צילום מסך
קשרה את ידי הילדים עד שמיררו בבכי. כרמל מעודה/צילום מסך

עו"ד בנימין מלכא, המלווה את משפחות הגן בראש העין, אמר כי "כל מי ששמע את התיאורים המזעזעים, במהלך הדיונים, לא היה יכול לקבל ולהכיל את האכזריות הבלתי נתפשת. כעת, עם חשיפת הסרטונים, אני בטוח שאין מי שלב בקרבו שלא נחרד, שלא מזדעזע נוכח הפשעים החמורים שבוצעו כלפי פעוטות חסרי ישע. יש למצות את הדין ולהחמיר בענישה. אסור לתת לה לחמוק מזה בעונש קל".

מוקדם יותר היום חקרה המשטרה מטפלת בפעוטון פרטי בעפולה החשד להתעללות בפעוטות. בתום החקירה, החשודה שוחררה בתנאים מגבילים ביניהם: הרחקה מהגן ואי יצירת קשר עם כל המעורבים.

(עדכון ראשון: 16:10)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully